NH Hotels
Gratis annuleren tot 17-12-21
Gratis annuleren tot 16-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
Gratis annuleren tot 17-12-21
Expedia.comUS$ 90
Hotels.comUS$ 90
Destinia.comUS$ 108
Beoordeeld op 12 september 2021

Ik ga al een aantal jaren naar NH Atlanta en was altijd tevreden. Dit weekend ben ik er ook geweest en heb weer genoten. Maar helaas een niet zo leuk einde van mijn verblijf.

Ik ben mijn telefoonoplader vergeten (stom, ik weet het haha) op mijn kamer maar die is blijkbaar niet meer teruggevonden. Ik laat altijd nog wat spullen achter zoals tijdschriften en snoep en fooi voor de schoonmakers misschien dachten ze dat de oplader daarbij hoorde. Die neem ik ook niets kwalijk, laat dat duidelijk zijn. Maar ik denk nu wel dat de mensen van de receptie het gewoon niet goed of helemaal niet onderzocht hebben. Want ik zou gelijk worden teruggebeld door de receptioniste maar ik moest een uur later zelf bellen. Erg jammer deze gang van zaken en ik hoop dat ze de oplader alsnog vinden.

Cindy

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 september 2021

Geen 4 stereen hotel waaridig. Een update (vieze smoezelige vloerbedekkingim kamer, verouderde badkamer). Ontbijt buffet geen feest, wat het hoort te zij . Erg mager. Ontvangst door een arrogant meisje wat mompelde achter haar maskertje.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Fijn gastvrij hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Met name als je jezelf de hele dag kan vermaken in Rotterdam. Grote kamer, inrichting iets gedateerd, maar als je er toch niet bent dan maakt dat niet uit.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Heerlijk bed, vriendelijk en behulpzaam personeel en een overweldigend ontbijtbuffet. Enorm van genoten. Vanuit het hotel loop je zo de bruisende binnenstad in. Mooi gebouw ook. Sfeervolle plek om te ontbijten.

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 juli 2021

Prima hotel om Rotterdam te bezoeken, is in het centrum en 10 min stappen van het station.Vriendelijk personeel maar er is niemand van het personeel dat een mondmasker draagt. Aan de ingang van het hotel stond handgel maar die was leeg. De kamers zijn ruim en netjes,het bed is wel klein en het matras is was wel niet goed. Het ontbijt was zeer lekker en er was veel keus.

Datum van verblijf: juli 2021