Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
US$ 148
US$ 128
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel New York(Rotterdam)
US$ 161
US$ 154
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Holiday Inn Express Rotterdam - Central Station(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 95
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
SS Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 89
US$ 84
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Roomservice
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 173
US$ 145
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
US$ 115
US$ 110
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Zwembad
nhow Rotterdam(Rotterdam)
US$ 106
US$ 101
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 114 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Hilton Rotterdam(Rotterdam)
US$ 184
US$ 154
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 62
US$ 53
Priceline
Zie aanbieding
Beoordelingen (1.685)
Beoordelingen filteren
1.685 resultaten
Waardering van reizigers
971
517
138
46
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
971
517
138
46
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
24 - 29 van 1.685 beoordelingen
11 februari 2018 beoordeeld

Prima overnachting en keurige service. Tevens een heerlijk restaurant met goede bediening en lekker ontbijt. Advies: kom met openbaar vervoer, want parkeren is belachelijk duur in Rotterdam en daar kan dit hotel niets aan doen

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Bedank ErikJanK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Demi V, Guest Relations Coordinator van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beste ErikJanK,

Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens was en bedankt voor uw complimenten! Het Rotterdam Marriott Hotel bevindt zich direct tegenover het Centraal Station van Rotterdam en daardoor zijn wij inderdaad uitstekend te bereiken met het openbaar vervoer.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Demi Vervat
Guest Relations Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Attent personeel, comfortabele kamers, goed ontbijt en zeer centraal gelegen (tegenover station en in centrum). Absoluut aan te bevelen. We komen zeker een keer terug!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Bedank Agien
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Demi V, Guest Relations Coordinator van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beste Agien,

Het is mij een genoegen te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en ik zal uw complimenten delen met mijn collega's. Wij kijken er naar uit om u weer terug te mogen verwelkomen in het Rotterdam Marriott Hotel.

Met vriendelijke groet,
Demi Vervat
Guest Relations Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig variatie, geen (exclusieve) zeevruchten wordt er geserveerd. Geen kreeft, geen coquilles. Vis die we zagen op het ijs mochten we niet bestellen?! Dit is niet wat je verwacht jij een speciale visavond van Schmidt.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Bedank Wendy T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanne_MarriottRTM, Manager van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Beste Wendy T,

Allereerst, bedankt voor uw reactie op Tripadvisor over onze ‘Schmidt Originals Fresh Fish Market’. In samenwerking met onze Rotterdamse partner Schmidt Zeevis organiseren we steeds op de derde donderdag van de maand deze speciale vis-avonden. Om steeds weer een verrassend evenement te kunnen neerzetten voor onze gasten bedenken we steeds weer een nieuw thema, met een daarop afgestemd visaanbod, educatie over de producten en de rest van het entertainment daaromheen. Zo zijn bijvoorbeeld de Noordzee-avond, Mediterraanse visdag en het Gamba Festival de revue al gepasseerd. Het spijt me te moeten vernemen dat op de dag dat u kwam genieten van de vis, we nou net een thema hadden met minder schaal- en schelpdieren dan u had gewenst. . In de winter nemen we even een pauze van de Fresh Fish Market, maar vanaf Pasen beginnen we weer met een nieuwe reeks. Tijdens de paasdagen zullen we gaan voor veel herkenbare vissen, schaal- en schelpdieren. Ik hoop u dan nogmaals te mogen verwelkomen. Neemt u alstublieft met mij contact op zodat ik alles voor u kan regelen.

Hopelijk tot ziens,

Met vriendelijke groet,

Sting Mulders - F&B Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen kerst en oud en nieuw een overnachting gedaan.
Prima ontvangst.
Nette kamer met mooi uitzicht. Was op executive floor. Ik zou hem 4*+ willen noemen. Niets specifieks 5 sterren te vinden, op de badjassen wellicht na.
Lekker en lang kunnen ontbijten. Wel overlast van stel met klein kind wat met de tafel kerst decoratie op de grond aan het spelen was. Het lag overal ... werd niets van gezegd door personeel.
Kon wel leuk diverse gerechten bestellen vd ontbijtkaart. Omelet was prima, maar lag gewoon op bordje gekwakt. Dit is geen 5 sterren!

Maar mijn echte punt is deze: leest u eens alle beoordelingen hieronder op uw gemak.
Daar staan een stuk of 10 zeeeer lovende recensies. Het is over de top goed. Personeel wordt allemaal met naam genoemd.
Weet u bij 1 verblijf iedereen bij naam? Ik niet...
En deze recensenten hebben ook allemaal maar 1 review geschreven....
Ik weet niet of en hoe het zit, maar geeft mij een vreemd gevoel voor een 5* Marriot...

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Bedank Edo023
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 januari 2018 beoordeeld

prima hotel op een uitstekend gelegen locatie: recht tegenover station en mooi in het centrum. We hadden een executive room genomen met ons drietjes en die bleek ruim genoeg met nog een mooi uitzicht op de stad (weliswaar beetje schuin). Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Tegens kunnen genieten van lekker ontbijt.
wel nog een kleine tip: een toiletborstel zou wel handig zijn zodat de persoon na jou ook op een net toilet kan zitten. Is een detail, ik weet het ;-)

  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank John V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanne_MarriottRTM, Guest Relations Manager van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Geachte John V,

Wij zijn verheugd te vernemen dat uw verblijf naar wens is verlopen en dat u heeft genoten van een van onze vele kamers met dit wonderlijke uitzicht over de stad Rotterdam. Ook zou ik u willen bedanken voor het geven van uw feedback met betrekking tot eventuele verbeter punten. Wij streven er naar onze gasten zo goed mogelijk in de watten te leggen en nemen wij als liefst alle moeite uit handen van onze gasten. Neemt u bij een volgend verblijf gerust contact met mij op zodat ik persoonlijk zorg kan dragen voor uw wensen.

Wij hopen u snel terug te verwelkomen in The Rotterdam Marriott Hotel.

Met vriendelijke Groet,

Niels Kuppens
Duty Management Trainee

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken