Beoordeeld op 16 juli 2020

Samen met mijn vriendin hier één nachtje verbleven en we zijn erg tevreden over dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk. We hadden een ruime schone kamer met prima badkamer. Het ontbijt was echt geweldig en vers. Het centrum is 10 minuten lopen en er is een metro station zo goed als om de hoek. Wij hebben genoten en komen een volgende keer zeker terug als we weer in Rotterdam zijn.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Schoon en mooi Hotel. Kamer ruim en prima bedden. Ook het ontbijt was uitstekend. Verder is het fijn dat er parkeergelegenheid is achter het hotel, a 20 euro per dag.
Het is 10 minuten lopen naar het centrum.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

Alles was naar wens personeel was super aardig kreeg een kamer precies naar wens en alles was schoon en was erg tevreden zal hier zeker nog een keer een kamer boeken! Aanrader! Veel dank aan de jongen bij de receptie die ons heeft geholpen het was een goed verblijf!!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 mei 2019

Ruim op tijd gereserveerd om hier met 7 stellen te overnachten. En dat was maar goed ook want dit is een hotel dat bij iedereen enorm in de smaak valt. Hele nette kamers, zeer vriendelijke bediening tegen een normale prijs. Goede ligging om Rotterdam op een efficiënte manier te ontdekken. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 9 mei 2019

Vriendelijk personeel bij binnenkomst. Het hotel is schoon en netjes. Kamers zijn modern met heerlijk bed compleet aangesloten smart tv. Gratis WiFi.
En het mooiste is dat dit hotel eigen parkeer gelegenheid biedt voor hun gasten. Dat is ongekend in Rotterdam.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen