Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

Wij werden erg gastvrij ontvangen.kregen gelijk veel tips hoe wij in Ahoy konden komen...waar na afloop de gezellige buurt is met kroegjes
Het is n gezellig fam. Hotel...
Schoon...wij hadden n Grote kamer met open haard en n piepklein balkonnetje.
Smorgens een heerlijk ontbijt!
Personeel wist nog dat wij hier naar toe kwamen vanwege night of the Proms en vroeg smorgens hoe wij het gevonden hadden.
Wij gaan zeker terug als er n optreden is in ahoy!
Het hotel is trouwens op loopafstand van het centraal station..

Beoordeeld op 7 november 2018

Dit hotel is comfortabel, verzorgd maar niet trendy. Het heeft - naast mooi ingerichte kamers met uitstekende bedden en smaakvol interieur - een soort ouderwetse degelijkheid die ik waardevol vind. Waar vind je nog briefpapier met de naam van het hotel in mooie krulletters in de informatiemap op je kamer? Het vriendelijke en hulpvaardige personeel staat voor je klaar. Je hebt niet het gevoel om de zoveelste klant op rij te zijn en dat is
lang niet overal zo. Het hotel is perfect gelegen om Rotterdam te verkennen. Wat ons vooral beviel was de complete rust in onze kamer aan de achterzijde van het gebouw. Toch een luxe in deze drukke tijden.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 november 2018

kleinschalig hotel - super ontbijt - grote comfortkamers - vriendelijk personeel
eigen parking niet bruikbaar voor grote auto's (doorgang te nauw + helling) maar dat is geen probleem met de parkeergarage museumpark op korte afstand - zou hier terugkomen bij nieuw bezoek aan Rotterdam

Kamertip: comfortkamers 2e verdieping
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Al weer de derde keer dat we hier in verband met onze 2-daagse cursus hier overnachten. Het voelt als thuiskomen! We hebben steeds een andere kamer gekregen allemaal comfortabel, dit keer aan de voorkant wel wat meer omgevingsgeluid. Het ontbijt is prima, de staf vriendelijk, Onze auto kunnen we veilig parkeren en hebben we dankzij de centrale ligging niet nodig. We komen graag volgend jaar weer !

Beoordeeld op 29 augustus 2018

Het ontbijt is super, het personeel is aardig en de decoratie in de ontbijtzaal mooi. De kamers (die van ons in ieder geval) was ruim met een mooie badkamer, veel oude details en een balkonnetje. Het interieur van het hotel kan wel een update gebruiken, zo was de vloerbedekking van de kamer wel toe aan vervanging, maar daar heb ik als ik slaap weinig last van.
De geluidsisolatie van de kamer was trouwens ook erg goed. Je ligt weliswaar aan een drukke weg, maar daar hoor je weinig van. Aanrader als je niet te duur in de buurt van het centrum wilt zijn.

Datum van verblijf: augustus 2018