bkruijtdejong
Kapelle, Nederland

Prima hotel.

Beoordeling van Savoy Hotel Rotterdam
4,0 van 5 bollen22 apr 2024 beoordeeld
Hebben genoten. Was prima. Geen dingen die miste of niet prettig waren. Ontbijt goed maar kan luxer. Prima personeel
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 26 apr 2024
Beste De Jong,

Ontzettend bedankt voor jullie verblijf, en fijn te lezen dat jullie hebben genoten!

We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

1.0 km van Savoy Hotel Rotterdam
3.0 km van Savoy Hotel Rotterdam
1.4 km van Savoy Hotel Rotterdam
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 13 april 2024

Kwamen hier voor een drankje met koffie, was een prima service. Hadden de hele buurt afgelopen om ergens een gewone koffie en cognac te gaan drinken. Troffen allen van die hipster tenten aan, dus weken we uit naar dit hotel, wat een gede keuze bleek.

Datum van verblijf: april 2024
Olaf Vieth, General Manager van Savoy Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2024

Beste Gerrit,

Fijn te lezen dat jullie lekker bij ons terecht konden. Vanaf half mei zullen wij ons terras verder uitbreiden met banken en tafels. Komen jullie dan een drankje in de zon bij ons drinken?

Beoordeeld op 1 april 2024

Uitgebreid ontbijt, fantastisch gebruik van technologie om in/uitchecken, toegang tot lifts en kamers. Kamers netjes en ruim, voldoende opslagruimte voor meer dan een nacht. Nespresso apparaat aanwezig.

Beste Susan,

Ontzettend bedankt voor de fijne feedback, we zijn blij te lezen dat jullie zo hebben genoten.

Hopelijk komen jullie ons snel weer bezoeken!

Beoordeeld op 28 maart 2024

Perfect hotel voor mini verblijf in de mooie stad Rotterdam. Gunstig gelegen voor de tripjes.
Enige minpuntje bij ontbijt>>geen jam :) Geen grote kamers, maar fijne douche en rustige kamers qua geluid. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2024
Olaf Vieth, General Manager van Savoy Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2024

Beste Stroomberg,

Bedankt voor jullie verblijf bij ons, en fijn te lezen dat jullie zo hebben kunnen genieten van de stad vanuit ons hotel!

Ik hoop dat mijn collega's je hebben kunnen helpen toen de jam op was.

Hopelijk tot snel weer!

Beoordeeld op 25 maart 2024

Dit is een mooi, goed gelegen hotel om de stad te verkennen. Het ligt vlakbij de tramhalte Blaak.
Alles was in orde, lekker ontbijt, goed boxspring bed. Wij hadden 2 aparte bedden. Deze kamers zijn iets ruimer dan die met 1 gezamenlijk bed. Best wel met airco slapen omdat er vlakbij een café ligt waar je ‘s avonds wat geluidshinder van kan hebben.

Datum van verblijf: maart 2024
Olaf Vieth, General Manager van Savoy Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2024

Beste gast,

Wat fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons! We hopen je dan ook snel weer te mogen verwelkomen bij jullie volgende bezoek aan Rotterdam.

Beoordeeld op 24 maart 2024

Savoy Hotel Rotterdam is een keurig hotel met uitstekend personeel. Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam bij elke hulpvraag. De locatie is perfect te noemen, je loopt binnen een paar minuten naar de Markthal.

Beste Pieter,

Bedankt voor jullie verblijf, en wat mooi om te lezen dat het team zo goed voor jullie heeft kunnen zorgen! We hopen je dan ook snel weer te mogen verwelkomen in het mooie Rotterdam.