Trip.com
PricelineUS$ 112
Hotels.comUS$ 124
TravelocityUS$ 124
Beoordeeld op 3 juni 2022

Erg mooi hotel, fijne en vriendelijke mensen en een uitgebreid ontbijt. Super tevreden! De kamer was ook erg mooi, zag er schoon uit met een mooi uitzicht naar buiten, ik kom hier zeker weer een keer terug

Beoordeeld op 1 juni 2022

Zeer aangenaam hotel, met ruime kamers en een perfecte ligging voor een weekendje Rotterdan !
Je bent er zo met het openbaar vervoer (twee metrostations dichtbij).
We hadden onze wagen geparkeerd op een park en ride.... wat zeker aan te bevelen valt !

Beoordeeld op 23 mei 2022 via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is geweldig. Dicht bij terrasjes, de overschatte Markthal, de koopgoot, trein…you name it. Vriendelijke ontvangst. Compacte maar zeer doordachte kamer. ITT tot meeste compacte kamers voldoende opbergruimte en een prima ingerichte badkamer.
Bedden liggen heerlijk. Ontbijt is oké. Voelt iets basic aan maar eigenlijk is alles er. Wij komen zeker terug als we er weer in Rotterdam zijn.

Beoordeeld op 16 mei 2022

Hier wordt je ontvangen met een welgemeende hartelijke lach, zijn de kamers schoon en netjes en de bedden liggen heerlijk. Nog geen 10 minuten lopen e je zit in het centrum. De tram, metro en station ook dichtbij.

Savoy was voor ons de sleutel voor een heerlijk weer.

Beoordeeld op 16 mei 2022

Heerlijk hotel op een uitstekende locatie. Super vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben je op zoek naar een hotel dichtbij het OV en op enkele minuten lopen van het centrum, stop met zoeken en boek!