“Typisch Rotterdams”

Geclassificeerd als nr. 62 van 1.270 Restaurants in Rotterdam
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier gegeten en wat gedronken. Het is een typisch Rotterdamse tent, die gerund wordt door Rotterdammers. Dit zie je ook aan het eten en de bediening: eten is prima, bediening is oké. Ik vond het, echter, niet fantastisch. Wel prima verhouding van prijs-kwaliteit.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke authentieke Rotterdamse zaak. Lekker “gewoon”, goed eten, goed drinken, goede bediening en gezelligheid. Wat wil je nog meer?

25 mei 2018 beoordeeld

Gewoon gezellig een hapje eten: broodje bal met een glas bier. Gewoon gezellig samen met vele anderen met mooi uitzicht op het water van de Maas vanaf het terras. Redelijke prijzen. Bediening: zou iets vriendelijker mogen zijn....

23 mei 2018 beoordeeld

Eerste keer dat ik hier was maar zeker niet de laatste!

Bevrijdingsdag 2018 hier met een groep vrienden a 7 man hier gegeten. Het was heerlijk!
In Het Park was het Bevrijdignsfestival aan de gang. Ditleek ons de ideale plek om even te eten en te drinken. Erg blij dat we hier heen zijn gegaan. De sfeer, zowel binnen als op het terras was vrolijk. Het eten was heerlijk!

Naast dat de kok goed werk heeft geleverd. Wil ik graag de fantastische bediening bedanken! Blijkbaar was ik mijn sleutel op het terras vergeten. Bediening kwam ons helemaal achteraan lopen om het terug te brengen. Dat was zeker een loop van 500 meter. Daarvoor en voor de gezelligheid extra bedankt!

mvg

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met twaalf man de balletent bezicht, iedereen heeft een gezellige avond gehad. Attente bediening en lekker eten voor mooie prijs. Kan iedereen aanraden om een keer langs te gaan als je een gezellige avond wil.

Reizigers die De Ballentent bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In De Ballentent geweest? Deel je ervaringen!