Hotel New York(Rotterdam)
  • Zwembad
Holiday Inn Express Rotterdam - Central Station(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
SS Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
  • Zwembad
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

nhow Rotterdam(Rotterdam)
27 februari 2018 beoordeeld

Uitstekend verblijf gehad in Hilton Rotterdam. Mooie kamer met mooi uitzicht. Lekker ontbijt en op een top plek in het centrum van Rotterdam. Top service gehad en vooral van Romy van de front desk, wat een leuke en gezellige vrouw! Een top verblijf gehad en voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Beste gast, hartelijk dank voor de mooie recensie voor Hilton Rotterdam. Fijn om te lezen dat alles helemaal naar wens is geweest. Ik zal je complimenten aan Romy met haar en het team delen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg

15 februari 2018 beoordeeld

Hilton Rotterdam heeft niet de statuur en service die je van Hilton verwacht. Met drie personen op een kleine kamer. Elke keer wachten totdat kamer klaar is. Hilton Honors maakt geen verschil.
Ontbijt was goed.

Verbleef: februari 2018
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2018

Beste gast, wat jammer dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf. Wij hebben u hierover reeds gesproken. In een gewone kamer is 3 personen inderdaad wat krap, een suite is dan een goed alternatief. Het Hilton Honors lidmaatschap is gratis en biedt vele voordelen, het spijt me te lezen dat wij dit niet duidelijk hebben overgebracht zodat wij u niet ingeschreven hebben. Ik hoop dat wij u nogmaals mogen verwelkomen om te laten zien dat wij de Hilton brand naam waardig zijn in alle opzichten. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij persoonlijk een vrij basic - klassiek 5* hotel die eerder een goed 4* is. De verwachtingen naar faciliteiten - service bij een 5* hotel liggen bij mij steeds hoog (zit zelf in de horeca) en ik vond dat ik zeker al even goede service - kwaliteit in 4* hotels gehad heb ..

+ vriendelijke check in door Nour ! -> gaf gevolg aan special request !! Thxxx
+ ligging
+ super verzorgd en uitgebreid ontbijt
+ personeel

- vind het zeer raar dat als je niet rechtstreeks boekt bij jullie maar via een ander kanaal 81 euro goedkoper kwam

- vrij basic kamer voor een 5* met zeer vuile ramen ( is dan wel 8ste verdiep maar voor 5* zou dit niet mogen eigenlijk )
Wel gratis nespresso maar flesje water niet te bespeuren ? Raar ...

- geen welness / sauna / zwembad / jacuzzi —> voor een 5* mag er iets meer zijn naast een fitness

- om 1h s’nachts na terugkomst restaurant bezoek in de stad niet meer mogelijk aan de bar ( deur was gesloten maar zat zeker nog 10 man binnen , toch wou de barman me niet helpen) een amaretto te bestellen om mee te nemen naar de kamer , ook aan de receptie of via roomservice ( er mag geen alchol op de kamer komen via roomservice ?! ) bleek dit niet mogelijk ?!! Service ???? Gelukkig een zeer attente nacht portier die me toch geholpen heeft ( geniet van je fooi ;) )

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Beste Stijn, bedankt voor je uitgebreide recensie over Hilton Rotterdam. De sterrrenclassificatie wordt bepaald door de hoeveelheid faciliteiten en service die een hotel biedt. Wellness of sauna horen hier niet bij maar zouden natuurlijk wel een leuk extraatje geven. Onze 24 uurs room service brengt ook alcoholische drankjes naar de kamer, ik zal dit misverstand gauw oplossen. Vuile ramen zijn in de winter helaas niet te vermijden, ondanks dat ze heel regelmatig gezeemd worden. Bedankt voor je compliment aan Nour, ik zal deze aan haar doorgeven. Je hebt helemaal gelijk wat betreft het tarief. Je hebt geboekt via een organisatie die geen contract heeft met Hilton, wij gaan hier achteraan. Wij zien ernaar uit je nog eens te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Karin van den Berg

8 februari 2018 beoordeeld

een top locatie voor een (groot) evenement - gelegen dichtbij het station en centrum - verder ook een prima service van het personeel - ook goede vergaderfaciliteiten met mogelijkheden voor expo en parallelsessies

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Beste Kees, wat ontzettend fijn om hier een recensie te lezen over onze evenementen- en vergaderfaciliteiten. Ik ben verheugd te lezen dat alles helemaal naar wens is verlopen voor uw evenement. Wij verwelkomen u en uw gasten graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg

1 februari 2018 beoordeeld

We komen hier elk jaar voor het internationaal filmfestival, en elke keer is het weer een feest om terug te zijn. De kamer is best ruim, mooi uitzicht op de fontein, personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is heerlijk en uitgebreid, met een zeer vriendelijke kok die een verse omelet voor je bakt, waarvan je de ingredienten zelf mag samenstellen. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2018

Beste gast, wat leuk om te horen dat u elk jaar tijdens het IFFR in Hilton Rotterdam verblijft en dat dat helemaal naar wens is verlopen. Bedankt voor het compliment aan onze ontbijtchef, ik geef dit graag aan het team door. Wat ons betreft hoeft u niet te wachten tot volgend jaar, er zijn zoveel leuke evenementen in de stad, komt u gerust eerder terug! Met vriendelijke groet, Karin van den Berg