“Heerlijk op terras gegeten!!”
Beoordeling van Brasserie Pierre

Brasserie Pierre
Geclassificeerd als nr. 130 van 1.250 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zes vrienden gezellige avond gehad. Vriendelijke bediening van Kaia. Grappige gerechten en goed van smaak. Genoeg keuze in verschillende biertjes.
Zeker de moeite waard voor een bezoekje.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, van de flexibele kaart, je hoeft geen compleet menu te bestellen, veel gerechten zijn ook als hapje te bestellen of kan je delen met je gezelschap. Lekker terras en vriendelijke bediening.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle zaak je want je even in Parijs. Je kan hier lekker bijkomen en genieten op het terras. Kaart is Frans gerelateerd. We hebben hier ontbeten. Croque madame was oke maar salade die erbij zat had niet gehoeven. Mierzoet! was volgens mij aangemaakt met honing. Bediening is aardig en relaxed.

14 mei 2018 beoordeeld

Goede kaart met veel keus. Soms jammer dat de kaart wisselt en een voor mij favoriet gerecht er niet meer op staat. Heerlijke salades en kleine gerechtjes. Lekkere alcoholvrije drankjes. Jammer dat ik een gerecht met vongole niet terug kon vinden (seizoen?)
Redelijke prijzen.

25 april 2018 beoordeeld

Erg gezellige plek met goede ambiance, aardige bedieining. Zalig grande bouffe voor goede prijs! risotto, salades en zalmtartaar zijn enorme aanbeveling.
Glutenvrij werd goed aangegeven wat ik niet mag (bijv friejtes die gaan in de frituur) en wat ik wel mag. Tevens broodje voor mij apart. Goede wijn. Al met al super.

Reizigers die Brasserie Pierre bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Brasserie Pierre geweest? Deel je ervaringen!