“Lekker italiaans”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: Stadsdriehoek
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 9, werden vriendelijk ontvangen en kregen een paar creditcards om te bestellen. Leuk opgezet met verschillende soorten eten aan verschillende balie’s, salade’s, pasta’s, pizza’s, enz. Na het bestellen waren pasta’s en salade’s direct klaar. De pizza’s werden vers gemaakt en daarvoor werd een zoemer meegegeven. De pizza’s konden vrij snel opgehaald worden. De drankjes konden ook direct opgegeven worden. Het was een goede kwaliteit eten, niet vettig en veelzijdig van smaak. Ik koos voor een pizza Americano, waar ik nog wat extra chili ktuiden op deed. Iets pittiger.

2 april 2018 beoordeeld

In het verleden 2x slechte ervaringen gehad met het bezorgde eten,
(de pasta agliolio en de risotto waren uitgedroogd) maar dit keer was het perfect!.
Blijkbaar wordt er wat met de kritiek gedaan. Je kunt natuurlijk ook in het restaurant gaan eten, maar het is altijd druk en rumoerig, wel leuk voor jongeren.
Veel gerechten kunnen op tegen die van de duurdere restaurants en er is veel keus.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is op zich prima, alleen het duurt best wel lang voordat je je eten hebt. Als je redelijk trek hebt kan dit minder leuk zijn.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben normaal fan van Vapiano. Aangezien de keten nog niet in België aanwezig is, staat het altijd op de planning bij een bezoek aan Nederland. Hier viel het tegen. Ik bezocht Vapiano Rotterdam op een zaterdagavond in februari.

We bestelden allen pizza, nog nooit zo lang moeten wachten... Dit was echt niet normaal. Ik had als tussendoortje brood met pesto genomen, dat lekker en veel was, maar als je na het eten nog meer dan een half uur moet wachten op pizza...

Bovendien waren de pizza's zeer schaars belegd. Ik vroeg extra paprika en kreeg welgeteld 5 extra sneetjes paprika. Een vegetarische pizza met rucola had slecht 15 plukjes rucola, twee stukjes zongedroogde tomaat en maar EEN vijg... Echt schandalig.

Tot overmaat van ramp waren de glazen waarin de wijn werd geserveerd zo slecht afgewassen dat de lippenstift van de persoon voor ons nog op het glas stond, met een infectie aan de lippen als gevolg...

Hier komen we niet meer terug.

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas, alles ging mis. Eerst vergaten ze onze pizza. Na 35 min ging er pas eentje in. De Calzone was bijna zwart en de fungi had bodemm van karton. 2de keer calzone was die koud van binnen. Als goedmaker gratis drinken. Zonde.

Reizigers die Vapiano bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Vapiano geweest? Deel je ervaringen!