“Lekker gegeten”
Beoordeling van Grieks Restaurant Olympia

Grieks Restaurant Olympia
Reserveren met
Grieks Restaurant Olympia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 47 van 1.116 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Grieks
Wijk: Stadsdriehoek
27 september 2017 beoordeeld

Dit restaurant heeft lekker eten en de bediening is erg aardig en denkt met je mee.
Wel werd het eten niet warm gehouden dus werd dat halverwege wel koud en minder lekker. Tip: laat het warm houden. De wijn was ook goed.

1 september 2017 beoordeeld

Heerlijk eten voor een goede prijs. We zaten ook aan een erg leuk tafeltje en de ambiance in het restaurant was goed. De keuken had alleen de ossenhaas doorbakken terwijl dit medium/rare moest zijn. Dit hebben we aangegeven en kregen daarvoor een nieuw stukje vlees wat perfect was. Daarnaast hebben we ook nog een drankje van de zaak gekregen. Een top service dus! Klein puntje voor verbetering heb ik wel; bij het afrekenen werd er door 2 mensen met elkaar in een vreemde taal gesproken (waarschijnlijk Grieks). Dit vind ik niet netjes, aangezien ik het gevoel kreeg dat er over ons gesproken werd.

29 augustus 2017 beoordeeld

Een mooie zomeravond in Rotterdam op het terras van Olympia. Het voorgerecht bestaande uit carpaccio en garnalen in olie was een prima start. Broodje er bij drankje er bij heerlijk. Het hoofdgerecht was voor mijn echtgenote vis souvlaki en gyros en voor mij gevulde varkenshaas met gyros en weet ik wat nog meer. Heerlijk klaar gemaakt en mooi opgediend met aparte groenten en tzaziki. Als dessert namen we beiden een trio van yoghurt met aardbeiden, noten en honing en kersen. Echt heel erg lekker. En dat allemaal met een Hema-actiebonnetje. Geweldig lekker gegeten en een vriendelijke bediening. Hele leuke avond.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten! Het vlees was super goed! Door een klein foutje in de keuken had ik mijn ossenhaas doorbakken maar toen ik dit aangaf werd het meteen super goed en netjes geregeld. Zelfde zulke goede service mee gemaakt!

20 augustus 2017 beoordeeld

Híer weer eens geweest en het was uitstekend. Goede vlotte bediening en uitstekende service. De gerechten zijn ook zalig en van goede kwaliteit. Alleen jammer dat het altijd weer een probleem is Annet het parkeren.

Reizigers die Grieks Restaurant Olympia bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Grieks Restaurant Olympia geweest? Deel je ervaringen!