Sara_maccl
Antwerpen, België

Mooi & verzorgd hotel

Beoordeling van Le Marin Boutique Hotel
4,0 van 5 bollen28 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hier geboekt omdat we een weekendjeweg bon hadden en het is ons enorm bevallen. Mooie stijlvolle kamers, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. We hadden een probleempje met het koffieapparaat maar na een whatsappje naar de receptie was dit direct verholpen. Heel goede service, zou het iedereen aanraden!
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.3 km van Le Marin Boutique Hotel
  • Expedia.com
2.6 km van Le Marin Boutique Hotel
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 25 augustus 2022 via mobiele applicatie

Leuk, modern en kleinschalig hotel. Dichtbij Centraal Station Rotterdam en centrum 10 minuutjes lopen. Vriendelijk, behulpzaam personeel.
Ontbijt was super geregeld, veel keuze.
Als tip, reserveer vast je auto voor parkeergarage. Nog geen 50 meter er vandaan, want er is maar plaats voor 2 van het hotel.

Richard

Beoordeeld op 23 augustus 2022

We kwamen na middennacht aan bij het hotel, dit was geen enkel probleem. We werden door de nachtreceptie hartelijk ontvangen en zijn vervolgens naar onze kamer gebracht. Echt een super mooie en schone kamer! De bedden lagen heerlijk en de gordijnen waren verduisterend, dit was erg fijn. Vervolgens genoten van een top ontbijt, bereid door een hele lieve meid. Alles was aanwezig; verschillende broden, kazen, vis, vleeswaren, yoghurt, eieren en ga zo maar door. Ik kom absoluut heel snel terug!

Beoordeeld op 4 augustus 2022

Stel 20 en 24 jaar
Onlangs geboekt in Le Marin, waar wij eerder hadden verbleven, dus niet al te veel aandacht aan de kleine letters besteed.
Na het boeken van twee non renfudable overnachtingen kwam de tekst in beeld: Geen 23 neem dan contact op met het hotel.
Uiteraard direct contact opgenomen met het hotel en gesproken met een receptie medewerker, zij kon niks beteken .
Op haar advies per mail contact gezocht met de manager Surgio Sawiran.
De manager verlangede een kopie van onze identiteitsbewijzen per mail zodat hij een "finale beslissing "kon nemen.
Uiteraard waren wij niet gecharmeerd van het idee kopieën van onze ID op te sturen ( AVG), en gaven aan deze te kunnen presenteren bij het inchecken.
Dit was niet afdoende en dus helaas pindakaas, geen overnachtingen en geen refund.
Le Marin houd zich heel strikt aan zelf opgestelde regels en maken geen uitzonderingen.
Al met al een zeer terugstellende ervaring.
Richard Adema

Beoordeeld op 4 augustus 2022

Ik ben enorm geschrokken van de klantvriendelijkheid.
Mijn vriend en ik hebben gebookt voor de 2e keer .
Tussen tijd heeft dit hotel een nieuwe regel bedacht ,23 plus .
Helaas val ik daar zelf net onder ( wel volwassen) .

We hebben Van mijn oude booking meteen een nieuwe booking gemaakt.

Het hotel wou een foto van mijn ID , Volgens de AFG en natuurlijk met gezond verstand stuur ik dit niet zomaar op.
Daarna wouden ze niet meer in overleg .

Geld weg en geen hotel .

Heb veel reizen gemaakt en ben nog nooit zo onvriendelijke en kinderachtig behandeld .

Boek hier niet dat ik mijn enige advies .

Beoordeeld op 28 juli 2022 via mobiele applicatie

Prachtig ‘Boutique hotel’, op een kwartiertje wandelen van het bruisende hart van Rotterdam. Zeer gastvrij ontvangen, uitstekend ontbijt en mooie luxueuze kamers! Een plaats om terug te komen! Een echte aanrader als je houdt van een persoonlijk, warme aanpak, geen “hotel keten” gevoel, maar echt gezelligheid troef! Een echte Topper 👌😊

Kamertip: Op aanvraag kan je een parkeerplaats reserveren in de nabij gelegen afgesloten parking!
Datum van verblijf: juli 2022