Beoordeeld op 24 mei 2019

Vaker bezocht ik dit hotel, zowel privé als zakelijk. En altijd ga ik weer met een goed gevoel naar huis. De service is hier echt anders. Het is warm en attent. De handdruk bij ontvangst, de correcte en oplettende bartenders, de vriendelijkheid van de bediening, maar ook zeker de meneer die mij altijd in de conferentiezaal begeleid. De verse jus wordt geperst op het moment dat ik binnenkom. Ik hou ervan!

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
BilderbergParkhotel, General Manager van Bilderberg Parkhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Geachte Tineke V,

Wat worden we blij van uw vriendelijke woorden! Dank u wel voor het het delen van uw ervaring. Het is ons een genoegen u elke keer te mogen verwelkomen.

We hopen u spoedig weer te mogen ontvangen en zullen zorgen dat de vers geperste jus d'organge weer voor u klaarstaat!

Beoordeeld op 15 mei 2019

Tijdens het weekend van de marathon geboekt voor 3 nachten, we hadden een suite in de toren. Het was een prachtige grote kamer, een badkamer met grote douche en bad, een heerlijk liggend bed, heerlijk zachte badjassen, koffievoorziening... Een topkamer!
Sauna en fitness waren inclusief. We kregen een enorm uitgebreid ontbijt met alles op en aan, niets op aan te merken.. Het personeel was enorm vriendelijk ! Het hotel is ook goed gelegen om Rotterdam te verkennen.

Datum van verblijf: april 2019
BilderbergParkhotel, General Manager van Bilderberg Parkhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Geachte stevehermans,

Leuk om te lezen dat u tijdens de Marathon bij ons bent verbleven en het zo naar uw zin heeft gehad. Ik hoop dat uw verblijf heeft bijgedragen aan een onvergetelijke ervaring in Rotterdam!
We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen als onze gast.

Beoordeeld op 6 mei 2019 via mobiele applicatie

Ee zijn geweest tijdens het weekend van de marathon. We hadden ruime kamer, rustige ligging, met balkon. Hulphond (honden sowieso) was geen probleem. Alleen op de kamer die we hadden geboekt mochten geen honden, dus een andere kamer gekregen. En op de marathon dag nog een kleinigheidje gekregen in de vorm van een rol dextro energie. Volgend jaar komen we weer!

Datum van verblijf: april 2019
BilderbergParkhotel, General Manager van Bilderberg Parkhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Geachte HaBaKrRo,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik hoop dat uw deelname aan de Marathon van Rotterdam een mooie en momorabele ervaring voor u is geweest!
We zien uit naar uw komst volgend jaar!

Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Spontaan een nachtje Bilderberg Parkhotel geboekt om museum Boymans nog even te bezoeken
Zeer behulpzame receptie, die je verwelkomt met een handdruk, een mooie kamer op de 7e verdieping met uitzicht op de stad.
We hadden geboekt met 3 gangen diner, en dat bleek een zeer goede keuze, een tot in de puntjes verzorgd diner, een echte aanrader.
De volgende ochtend een heerlijk Bilderberg ontbijt.
We waren hier 10 jaar geleden ook al eens, en het bleek weer een goede keuze.

Datum van verblijf: mei 2019
BilderbergParkhotel, General Manager van Bilderberg Parkhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Geachte KarelE,

Fijn om te lezen dat u wederom, 10 jaar later, een goed verblijf bij ons heeft gehad.
Het doet mij veel plezier te lezen dat u een warm welkom heeft gehad en tevens heeft genoten van on Restaurant The Park!
Ik hoop dat uw bezoek aan Museum Boijmans van Beuningen u tevens is bevallen!
Wellicht mogen wij u weer ontvangen voor het nieuw te openen Depot gebouw van Museum Boijmans in 2021!
Uiteraard bent u te allen tijden welkom!

Beoordeeld op 20 april 2019

toen we in de bar zaten, liep er plots een muis voor mijn echtgenote haar voeten.
Toen we de receptie hiervan inlichten, krijgen we de melding dat ze op de hoogte zijn en dit al een tijdje aan de hand is. Er zijn er meerdere meneer. Wij doen er alles aan, maar we krijgen het niet opgelost. Van enige compensatie was er echter geen sprake. Een domper op onze vakantie.

Datum van verblijf: april 2019
BilderbergParkhotel, General Manager van Bilderberg Parkhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Geachte nathalia673,

Vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring bij ons hebt gehad.
Graag wil ik u via deze weg laten weten dat de benodigde maatregelen worden getroffen.

Mocht u nog aanvullende informatie hebben aangaande uw verblijf, vernemen wij dit graag van u.

Bedankt voor uw feedback.