Frans N
Scheveningen, Nederland

Nachtje Rotterdam

Beoordeling van Hotel Bazar
4,0 van 5 bollen25 jun 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het is een heel gaaf hotel met een inrichting van oosterse invloeden. Niet sjiek, maar gewoon gaaf met alles wat je nodig hebt. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige om rekening mee te houden als je slecht ter been bent is dat je gebruik maakt van een goederen lift. Vanochtend tot 2 x toe moeten lopen omdat iemand de deur open had laten staan.
Verder een heerlijk ontbijtje ☺️
Datum van verblijf: juni 2022
Kamertip: Wij zijn met het OV gekomen. Scheelt n hoop parkeergeld ☺️✅
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Bazar
  • Trip.com
1.4 km van Hotel Bazar
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 21 juli 2021

Op een maandagavond in de Witte de Withstraat verzeild geraakt.
Op een hoek Hotel Bazar gevonden.
Buitenterras zag er gezellig en druk uit dus vlug aan het laatste tafeltje gaan zitten.
Geen spijt van gehad!
Het eten was zéker Oosters, zeer lekker en stond snel op tafel.
Enthousiaste bediening.
Turks bier (Efes), in een Heineken glas, dat dan weer wel....
Ik begreep dat het hotel-gedeelte nog gesloten is maar daar komen we nog een keer voor terug.

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Nachtje geslapen in dit super leuke hotel. Alles is in oosterse sferen, je blijft je ogen uitkijken. Prachtig gewoon en alles klopt !!

Incheck ging prima, aardige dame aan de receptie. Kamer (201) is een prima, niet super grote maar gezellige kamer. Schoon, douchegel enzo, minibar, extra kussens.fijne douche,veel spiegels

Uitzicht op de leukste straat van rotterdam,de witte de Withstraat.
Ontbijt is ook geheel in stijl, Turks brood,Turkse yoghurt, vers fruit, thee, jus dorange, feta, roomkaas, flensje
Super lekker. beetje jammer als ik dan toch iets moet noemen dat je maar 1x thee en een klein glaasje jus kreeg,. Had bijvoorbeeld liever een potje thee gehad.

Uitcheck kan tot 11 uur,

Centraal gelegen en een prima uitvalsbasis om rotterdam te bezoeken

Aanradertje hoor !!!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

Bij bezoek aan hotel kun je het eten zeker niet overslaan. Je waant je in oostersesfeer zowel op je kamer als in het restaurant is erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima bed, en sanitair.
Er mag her en der wel even kwastje langs.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020

De check-in verliep soepel en allerhartelijkst. De receptioniste liep mee naar mijn kamer om me wegwijs te maken en ik kreeg een mooie kleurrijke map met alle informatie. Dit mapje mocht ik ook houden.
Ik verbleef op de 2e etage, de Arabische etage. Op de gang hangen mooie lampen.
De kamer was met Arabische elementen (verlichting, gordijnen, sprei, kleden, tegels in de badkamer). In plaats van een deur naar de badkamer was er een kralengordijn.
Er is een garderobekast, een minibar. Het bed was een twijfelaar en sliep heerlijk. Op bed liggen 2 fijne kussens en in de kast lagen er nog eens 2.
De badkamer is ruim voldoende. Een grote douche, en meer dan voldoende handdoeken.
Het op-/afstapje in de kamer is tricky als je 's nachts naar het toilet moet.
Er is een lift aanwezig maar het trappenhuis is zo ontzettend mooi dat je voor je plezier de trap pakt.
Het ontbijt is heerlijk!
En in het restaurant kan je heerlijk dineren, reserveren is aan te raden.
Het hotel is in een levendige straat maar met de ramen dicht kan je prima slapen.
Trams en metro bevinden zich op een paar minuten lopen. Winkels, cafés en restaurants zodra je naar buiten stapt.
Nieuwe Luxor theater is met ov 10 minuutjes.
Echt een aanrader, en het is me zó goed bevallen, dat ik in september weer ga.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 7 december 2019 via mobiele applicatie

De witte de withstraat is een van mijn favoplekken in Rotterdam. Er zijn veel leuke restaurantjes. Een daarvan is Bazar: oosters eten in een oosterse ambiance. Het naastgelegen Hotel Bazar is op dezelfde manier ingericht: ik hou daarvan. De service was prima. Iedere dag ontbijtbuffet vanaf 8 uur. Ik moest beide dagen vroeg weg en kon een ontbijtpakket de avond er voor bij de bar ophalen: heel divers en smakelijk. Kamer was schoon, bed sliep prima, douche was ruim.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen