Hans-Andre
Hengelo, Nederland

Uniek hotel

Beoordeling van Hotel New York
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Wederom bij herhaald bezoek fantastische ervaring. Unieke sfeer, mooie kamers, vriendelijk personeel, en niet te evenaren locatie voor impressie van historisch en hedendaags Rotterdam.
Ok het restaurant voor zowel ontbijt als diner uitstekend.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden
Beste Hans-Andre,

Wat fijn dat uw verblijf in Hotel New York wederom fantastisch was!

Leuk dat u al een aantal keer in Hotel New York bent geweest en elke keer weer de sfeer, kamers en het vriendelijke personeel waardeerd.

Bedankt voor uw review en graag tot de volgende keer!

- Debby
  • Skyscanner.com
Zwembad
Meer hotels in Rotterdam bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Een perfect Bedrijfsuitje mogen hebben met ons Keyter team.In het nieuwe hart van Rotterdam, en het historische en Iconische hotel New York.Heerlijk overnacht en gegeten.
Als activiteit vanaf het hotel n unieke rondvaart gehad met de watertaxi en afsluitend hadden wij de rondleiding en de verhalen van Nico.Kortom n aanrader.

Datum van verblijf: juni 2024
Hotel New York, Guest Services / Front Office van Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste George,

Hartelijk dank voor je review!

Wat mooi om te horen dat jullie een perfect bedrijfsuitje hebben gehad met het diner in de Reuchlin en de overnachting.
Jullie hebben er een mooi Rotterdam uitje van gemaakt.

Bedankt voor jullie komst en we zien het team van Keyter graag weer een keer terug in Hotel New York!

Groet,
Team HNY

4 weken geleden beoordeeld

Top locatie vlak bij de brug en het centrum, daar loop je zo naartoe of je pakt de boottaxi. Ook een mooie ervaring. Prachtig gebouw, upgrade vd kamer, wat wil je nog meer? Uitstekend verblijf en echt genoten. Het ontbijt was ook er goed en het avondeten vonden we ook goed.

Datum van verblijf: april 2024

Beste,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het verblijf bij Hotel New York.
De watertaxi is zeker een bijzonder ervaring én een heel handig vervoersmiddel.

We hopen u snel weer eens terug te zien!

4 weken geleden beoordeeld

Nostalgische plaats voor iemand wiens vader bij de HAL gevaren heeft. Wij deden hier een simpele lunch op het terras.
Binnen was het erg rumoerig en als rokers zijn we graag buiten….. helaas op het terras mocht ook niet meer gerookt worden.
Personeel vriendelijk maar niet nederlands-talig.
Onze kroketjes waren lekker maar nét aan warm, ik heb geaarzeld om ze terug te sturen, dat was jammer.

Beste Betty,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen!

Hotel New York is dan zeker een bijzondere en nostalgische plek om te bezoeken als uw vader bij de HAL heeft gevaren!

Gelukkig heeft u ons 'niet-nederlandstalige' personeel ook als vriendelijk ervaren, daar hoeven zij dus niet dezelfde taal voor te spreken ;)
Wij zijn in ieder geval ook erg blij met onze internationale collega's.

Het spijt ons van de kroketten, u kunt ze de volgende keer uiteraard gewoon terugsturen, want deze horen wel warm te zijn.

Tot de volgende keer!

- Team HNY.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan het water. Authentieke inrichting en schitterde medewerkers.
Goede bedden.
Gezellige bar.
Onthaalmedewerkers zijn top en supervriendelijk.
Ook de andere medewerkers verdienen een pluim.
👍👍👍👍👍👍👍❤️❤️👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😉👍😉😉

Hi Viviane,

Hartelijk dank voor je review en de mooie woorden!
Wat goed dat u zo tevreden was over onze collega's, dat is een mooi compliment!

Wij hopen je nog eens in Hotel New York te mogen ontvangen, voor net zo'n mooie ervaring!

Beoordeeld op 19 mei 2024

Op nog geen 40 minuten van huis, zo'n heerlijk "er-helenaal-uit"-gevoel.
De torenkamer was door het uitzicht in het torentje helemaal geweldig.
Hotel zelf is tot in de puntjes in de ouderwetse stijl behouden, maar het ontbreekt je aan niets.

Datum van verblijf: mei 2024
Hotel New York, Guest Services / Front Office van Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2024

Beste,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

Wat heerlijk dat het kan... Op maar 40 minuten afstand toch zo'n gevoel hebben van er helemaal uit zijn.
Fijn dat u van het verblijf en het uitzicht heeft genoten.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen, u bent er immers binnen een kleine 3 kwartier!