Trip66636637485

Prachtig hotel, geweldige beleving

Beoordeling van Hotel New York
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Op nog geen 40 minuten van huis, zo'n heerlijk "er-helenaal-uit"-gevoel.
De torenkamer was door het uitzicht in het torentje helemaal geweldig.
Hotel zelf is tot in de puntjes in de ouderwetse stijl behouden, maar het ontbreekt je aan niets.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

Wat heerlijk dat het kan... Op maar 40 minuten afstand toch zo'n gevoel hebben van er helemaal uit zijn.
Fijn dat u van het verblijf en het uitzicht heeft genoten.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen, u bent er immers binnen een kleine 3 kwartier!

1.4 km van Hotel New York
  • HIExpress.com
2.3 km van Hotel New York
Meer hotels in Rotterdam bekijken
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Unieke beleving met een zeer professionele staf en bediening. Voor ons was dit de eerste keer om in dit iconische hotel te mogen overnachten. Uitstekend diner en dito ontbijt. Kortom een heerlijke ervaring. Dit is voor ons een ervaring die vraagt om een herhaling.

Kamertip: Parkeergarage is aan de overkant van het hotel dus dat kan geen belemmering zijn. Voor een vast bedrag van €35,00 sta je dichtbij
Datum van verblijf: mei 2024
Hotel New York, Guest Services / Front Office van Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat ons team, het diner en het ontbijt aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Het is altijd een groot compliment om te horen dat gasten hun verblijf als uniek en onvergetelijk ervaren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u wederom een heerlijke ervaring te bieden.

Team Hotel New York

Beoordeeld op 14 mei 2024

toplocatie, zeer fijn verblijf gehad met het hele gezin
kamers zijn fantastisch en heel rustig (dus goed geïsoleerd)
heel vriendelijk personeel, we werden altijd heel goed geholpen
het ontbijt was super lekker, een heel uitgebreid buffet

Beste mevrouw Laenen,

Bedankt voor uw lovende woorden en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is fantastisch om te horen dat u en uw gezin hebben genoten van uw verblijf bij ons. We zijn blij dat de kamers aan uw verwachtingen voldeden en dat u de rust en het comfort hebt kunnen waarderen. Ons team streeft er altijd naar om een uitstekende service te bieden en uw complimenten over hun vriendelijkheid worden zeer gewaardeerd.

Het doet ons ook veel plezier om te weten dat ons uitgebreide ontbijtbuffet bij u in de smaak viel. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog een aangenaam verblijf. Mocht u in de tussentijd vragen of speciale wensen hebben, laat het ons dan gerust weten.

Team Hotel New York

Beoordeeld op 5 mei 2024 via mobiele applicatie

Het hotel heeft persoonlijke service hoog in vaandel staan. De dagen voor mijn bezoek werd ik gebeld met enkele tips en om vragen te beantwoorden en bij aankomst en gedurende verblijf was al het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
We voelden ons enorm welkom

De directie kamer was indrukwekkend en het persoonlijke welkomboodschapje zijn van die kleine dingen die het verblijf mooi maken.
De openhaard werd zelfs aangestoken en zo waanden wij ons midden macht met de flikkering van haardvuur licht weer even in de oude tijd.
De kinderen vonden het prachtig en ik heb genoten.

De locatie van het hotel is top. Met watertaxi zit je zo aan de overkant. Vlakbij de markthal en kubus woningen.
Er zit een foodcourt om de hoek en biefstuk paradijs Loetje zit er ook naast.

De Erasmusbrug ligt ernaast al met al,: Rotterdam ervaring 100%

Kamertip: De haven tour van een uur bij Spido vond ik tegenvallen. Wel leuk maar zeker geen haven tour
Datum van verblijf: mei 2024
Hotel New York, Guest Services / Front Office van Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Bryan,

Hartelijk dank voor uw review en lovende woorden over uw verblijf bij Hotel New York!

Het is voor ons altijd een erg mooi compliment als gasten zich zo welkom voelde door ons personeel.
Fijn dat u en uw kinderen naast het verblijf in de directiesuite, ook heerlijk van het mooie Rotterdam hebben kunnen genieten. Een mooie vakantie in eigen land.

Wij hopen u en uw kinderen nog eens te mogen ontvangen, graag tot ziens!

Beoordeeld op 1 mei 2024

Zondagmiddag hebben genoten van de Frank Sinatra Lunch in de Basement. Gestart met een cocktail aan de bar en vervolgens heerlijk geluncht. Twee nachten geslapen in één van de directiesuites met een fantastisch uitzicht over de haven. De laatste avond nogmaals gegeten in de Basement. Het was een rustige avond maar volledig in de watten gelegd door drie dames in de bediening. Al met al een paar heerlijke dagen er tussen uit.

Datum van verblijf: april 2024

Beste,

Bedankt voor uw review!

Wat leuk om te horen dat u heeft genoten in de NY Basement en het fantastische uitzicht vanuit de directiesuite, het is beide een zeer unieke ervaring. Zo heerlijk zouden alle uitjes moeten zijn. :)

Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 28 april 2024

Wat een geweldige en fijne kamer. Het heerlijke bad, een heerlijk bed met tv, roomservice, heel leuk en vriendelijk personeel en mooi uitzicht. Het feestje van Kingsday was ook echt super gezellig en goed geregeld.

Datum van verblijf: april 2024
Hotel New York, Guest Services / Front Office van Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2024

Beste Marvin en Daisya,

Bedankt voor de review.

Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw kamer, en de roomservice.
Ook leuk om te horen dat het Kingsday feest een succes was!

We hopen u uiteraard in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Receptie