Gratis annuleren tot 04-02-22
PricelineUS$ 142
Hotels.comUS$ 134
Destinia.comUS$ 184
Beoordeeld op 21 november 2021

Samen met mijn vriend geslapen in de enorme loft met dakterras. Super kamer met aparte ruimte voor het bed en een mooie woonkamer. Hygiëne was uitstekend en het personeel was vriendelijk. We hadden een mooi dakterras met heel mooi uitzicht op de Maas. Ontbijt was ook erg goed.

Beoordeeld op 11 november 2021

Omdat wij een geregistreerd partnerschap aan zijn gegaan hebben we een kamer geboekt bij hotel New York en zijn we lekker gaan eten in 'The Basement'. Ik had gevraagd om een klein romantisch gebaar (rozenblaadjes oid?) maar aan de receptie werden we eerst uitgebreid gefeliciteerd en kregen we vervolgens een enorme upgrade! Echt een prachtige kamer met uitzicht over de Maas, bad en openhaard in de kamer, echt prachtig! Bij The Basement hebben ze rekening gehouden met mijn zwangerschapsdiabetes en speciaal voor mij een apart menu samengesteld. Dit was echt een dag om nooit te vergeten, bedankt Team van HNY!!

Beoordeeld op 10 november 2021

We vierden ons 40 jarig samenzijn. Bed versierd, persoonlijk kaart van team. Heerlijk diner, ontbijt op kamer met uitzicht op Maas en Euromast. Hotel vlakbij alle voorzieningen, je kunt met bootje over de Maas richting centrum. Aanrader.

Beoordeeld op 7 november 2021 via mobiele applicatie

We hebben echt genoten! Prachtig hotel. Niet alleen van buiten maar ook van binnen. Mooie ruime kamers en van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. De locatie is ook top en met de huurfiets van het hotel ben je zo in het centrum van Rotterdam. Het was heel fijn!

Kamertip: Geniet van het uitzicht. Gebruik het hotel niet alleen om te overnachten. Ga zeker even naar het restaurant.
Beoordeeld op 2 november 2021 via mobiele applicatie

Een restaurant zoeken voor 11 perspersonen waarvan er 2 absoluut glutenvrij moeten eten hotel New York zorgt er voor bovendien lekker gegeten Het restaurant zelf is ook een bezoekje waard corona pas niet vergeten