Gratis annuleren tot 29-10-21
Priceline
Gratis annuleren tot 29-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Gratis annuleren tot 28-10-21
Expedia.comUS$ 141
Hotels.comUS$ 141
eDreamsUS$ 141
Beoordeeld op 11 september 2021

Bij aankomst was door personeelstekort besloten dat alle bezoekers in de avond buiten zouden moeten dineren. Wij waren hier van te voren niet over geïnformeerd en had geen jasje meegenomen (+ ik ben bang voor wespen). Het is ontzettend goed opgelost door de manager. Ik voelde mij serieus genomen en er is meegedacht naar een oplossing. We hebben een heerlijk gegeten, ook de hotelkamer was top! Ik moet er wel bij vertellen dat het die dag heerlijk weer was, dus ik begrijp waarom zij de keuze voor buiten-eten hebben gemaakt. Goed opgelost, bedankt!

Kamertip: Je hebt verschillende soorten kamers: alleen met regendouche, uitzicht op de maas, bad in kamer zelf.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021

De bedienig was snel en stonden direct voor je klaar en waten erg vriendelijk. Het eten smaakte erg goed. Garnituur was een beetje weinig, dat had wat rijkelijker gemogen. Ik had zelf een heerlijke pasta, maar die was niet meer erg warm. Die had wat een warmer geserveerd mogen worden.
Verder hartstikke tevreden!

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Prachtige plek, goed restaurant, uistekende kamers met fijne bedden, een lekkere douche en top personeel. Prima uitvalsplek voor een weekendje Rotterdam. De sfeer is heerlijk. Zeker een aanrader......

Beoordeeld op 26 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prachtige kamer met spectaculair uitzicht over de Nieuwe Maas. Heerlijk en groot bed, fijne douche, leuke inrichting.
Drie kleine minpuntjes: een kop koffie op het terras duurt echt te lang, bijna een half uur. De kamer was een beetje gehorig, je hoort en voelt de stappen van de mensen op de gang en trappenhuis. En tot drie keer toe mislukte het om de toeristenbelasting niet te innen (ik woon in Rotterdam en ben derhalve vrijgesteld van deze belasting)

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Ontzettend vriendelijk ontvangen. Prachtige kamer met een fantastisch uitzicht. Alles is heel schoon, faciliteiten zijn goed en alles ligt voor je klaar, tot aan tandenborstelsetjes aan toe. De bedden liggen heerlijk en we hebben ik tijden niet zo goed geslapen. De bereikbaarheid is heel goed, ondanks de drukte van de stad. Met de watertaxi ben je in no time bij de Euromast, maar ook met de auto ben je relatief snel waar je wil zijn. Ondanks dat ervaar je geen overlast van de grote stad. Tot slot zijn we keurig te woord gestaan nadat we gebeld hebben, omdat we dachten iets vergeten te zijn. Personeel heeft haar uiterste best gedaan en dacht het gevonden te hebben, maar bleek niet ons product. Toch complimenten voor de inzet en vriendelijke service van de dames bij de receptie.