Google
vanaf US$ 28,08
vanaf US$ 32,58
vanaf US$ 33,70
5 weken geleden beoordeeld

Ja wat moet je hiervan zeggen. Gewoon een mooie brug maar zo zijn er zoveel .
Ik vind hem mooi ook avonds maar bijzonder ik weet het niet

5 weken geleden beoordeeld

De brug is al tot een beeldmerk van Rotterdam uitgegroeid, waar dat vroeger de Euromast was. Ligt op een mooi punt, de centrumfuncties van de stad verbindend. Voetgangers hebben er een prachtige gelegenheid afgemeerde cruiseschepen te fotograferen en ook verder van het uitzicht te genieten. Jammer dat hij door een Amsterdammer is ontworpen....

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

...letterlijk en figuurlijk een sierlijke en elegante brug. Vooral de hoge wolkenkrabbers op de achtergrond en de schittering van de zon op de Maas dragen bij tot de schoonheid van deze brug. I drukwekkend als je met de fiets staat te wachten terwijl ze "in werking" is.

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Gewoon een mooie brug. Van verschillende kanten bekeken vanwege regelmatig overheen rijden. Doet wat ie moet doen

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Elke keer dat we Rotterdam bezoeken, legt ‘ie er weer. Doet ut altijd goed. Niet zeuren maar gewoon over de brug ermee.
Wel opletten wie er naast je rijd, t is een smal bruggetje in onze mooie stad, voor je ‘t weet rijd zo’n zinksnijer je spiegels deraf.
Hij gaat wel eens open maar dan kun je langer van ‘t uitzicht genieten.