Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Hier vanmiddag in het restaurant voor Moederdag genoten van een high tea. Ik kom regelmatig voor mijn werk bij verschillende vd Valk restaurants en dan vind ik de high tea er altijd indrukwekkend uit zien. Bij deze vestiging hebben ze een Blijdorp tea en deze blijkt erg af te wijken. We begonnen met een soepje naar keuze, waarna we verschillende sandwiches, zalm en een spiesje met mozarrella en zongedroogde tomaat kregen. Hierna volgde een trio met coquille, kippendij en een pasteitje en daarna volgde de zoetigheden. Het was zeer smakelijk maar niet waar de kinderen op gehoopt hadden.
Tip voor vd Valk om op de website te vermelden wat je bij de Blijdorp tea krijgt. Wij hadden in ieder geval andere verwachtingen.
Verder prima plek en vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Prima locatie voor een zakelijke bespreking. Even zaken doen onder het genot van een bakkie koffie. Goede bediening en je wordt verder met rust gelaten. Hoe lang je er zit maakt niet uit. Af en toe wel iets bestellen!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Airco werkte niet, afvoerput in de doucheruimte was ook ietwat verstopt!
Bij melding aan de receptie kregen wij een reactie van: Tja, vervelend!
Bij ontbijt moet je zelf je bestek pakken etc want tafels zijn niet gedekt! Vuile vaat wordt ook niet weg gehaald van de tafel! Ook ontbreken er aanduidingen bij gerechten bijv of het kwark of yoghurt is. Voor bijna €20,- verwacht ik iets meer!

Datum van verblijf: mei 2019
VdVBlijdorp, Hotel Manager van Van der Valk Hotel Rotterdam-Blijdorp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor de door u genomen moeite om uw ervaringen op papier te zetten en te delen. Uw mening wordt zeer op prijs gesteld.
Het spijt ons bijzonder dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Zou u contact met ons kunnen opnemen om uw reactie te bespreken, zodat wij tot een oplossing kunnen komen?

Hartelijk dank.

Met hartelijke groet,

Sonja Koremans
Hotel Manager

Beoordeeld op 18 april 2019 via mobiele applicatie

Al la carte gegeten met 4 volwassen. Deze van der Valk heeft een zeer ruime kaart. Prijsniveau ligt iets hoger. Maar daar voor krijg je een heerlijke maaltijd , geserveerd door zeer vriendelijk personeel. Puntje van kritiek is parkeer gelegenheid bij het hotel. Er zijn onvoldoende parkeerplaatsen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 12 april 2019

Ik vind het prima als een hotel (goed) geld aan haar gasten wil verdienen dat willen wij immers allemaal echter vind ik het niet meer ok als er TE komt voot te staan of als er geen serviice voor verleent wordt. Voorheen kon ik mijn kaartjes voor Blijdorp gewoon via het Hotel kopen sterker nog ik kon zelfs een leuk arrangement boeken. Helaas kon ik nu geen kaartjes meer kopen en was het arrangement niet meer beschikbaar omdat het al druk genoeg was. Maak dan in ieder geval het arrangement beschikbaar voor een duurdere prijs zodat er wel geld verdiend wordt maar men wel gemak krijgt. Als je een klant beloofd terug te bellen doe dat dan ook! Als klap op de bekende vuurpijl bleek bij het uitchecken dat er tegenwoordig E 4,-- betaald moet worden voor het parkeren waar dit voorheen bij de prijs inbegrepen zat cq gratis was. Ik vond dit naast de toch al redelijk dure kamerprijs van E 217,-- (en dat was al een aanbiedingsprijs) echt teveel. Voor ons voorlopig geen v.d valk blijdorp meer er zijn genoeg andere hotels en vestigingen van van der valk die wel die extra stap maken voor hun gast.

Datum van verblijf: april 2019