Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

vanaf US$ 31,58
Meer info
4 weken geleden beoordeeld
Beoordeling van: Splashtours Rotterdam

Geweldige ervaring gehad. Zeer geschikt met kleine kinderen mijn dochter van 2 heeft er zelf geheel van genoten. Een geweldige matroos die er een zeer prettige sfeer van maakt. Een grapje hier en daar en je komt genoeg te weten over de rotterdamse haven.

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 28 juni 2021
Beoordeling van: Splashtours Rotterdam

Wat vooral leuk was, waren de verhalen van de reisleidster die het woord deed, leuke verhalen en grappige momenten. Met corona is goed rekening gehouden. Mondkapjes waren gelukkig niet meer nodig. Een minpunt was de temperatuur in de bus. De belofte dat de airco beter ging werken op het water is helaas niet uitgekomen. Je kiest voor busvervoer als je niet helemaal fit bent om Rotterdam te voet te doen, en dat maakte het met de warmte bijna om beroerd van te worden.
De splash was leuk!

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Splashtours Rotterdam

Ik ging met mijn zoontje van 8. Het was minder spectaculair dan we verwacht hadden. De plekken waar we langs reden hadden we al gezien, de splash was minder spannend dan gehoopt en als boot ging het vrij langzaam. Leuk om naar de ss Rotterdam te gaan, maar daar waren we met de watertaxi en Spido ook al geweest. Hoogtepunt van de tour was de enthousiaste Rotterdamse gids met mooie verhalen. Qua corona was het goed geregeld.
Bij de instapplek is een toilet.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 22 oktober 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Splashtours Rotterdam

Gelachen, genoten en geleerd. Top beleving. Zeker de moeite waard met wat oudere kinderen! En heel veilig; ze houden rekening met 1,5 meter, mondkapjes etc.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie

Ooit met een bus het water in gereden en vervolgens varend verder? Een erg leuke ervaring voor jong en oud. De matroos/gids wist met grapjes iedereen in de goede stemming te krijgen, ook als je kind het wat spannend vindt. Leuk om eens mee te maken.

Datum van activiteit: augustus 2020