Vio.com
Priceline
Go to your Happy Price
Martine M

Van het begin tot aan het eind een geweldige ervaring!

5,0 van 5 bollen1 nov 2023 beoordeeld
Van het begin tot aan het eind een geweldige ervaring.

Het begint als je binnenkomt. Neem daar vooral even de tijd voor. Prachtig ingericht, fijne vibe, lekkere muziek en aardige en gastvrije mensen.

De kamer is uitnodigend, het bed slaapt lekker. Het knisperende beddengoed en geweldige en stevige hoofdkussens zorgen voor een goede nachtrust. Ik heb in ieder geval heerlijk geslapen.

Dan de koffie op de kamer. Dol op koffie in bed. Van mij mag de cafeïne vrije koffie achterwege gelaten worden. Mornings are for coffee!

De badkamer is fijn, goed verlicht en met een heerlijke regendouche. Vergeet vooral je eigen doucheschuim, want de zeep die er is, is geweldig. ( heb meteen het merk genoteerd).

Huur vooral fietsen als je besluit de stad in te gaan. Superhandig en meteen leuk om fietsend de stad te verkennen.

En dan als laatste; het ontbijt. Lieve bediening, lekkere koffie en een heel erg uitgebreid assortiment aan lekkere dingen. Vraag ook vooral naar de omelet die ze met liefde speciaal voor je maken.

Kortom. Blij en enorm genoten van de gastvrijheid van dit hotel.
Voor herhaling vatbaar!
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
  • Vio.com
1.9 km van The Slaak Rotterdam, A Tribute Portfolio Hotel
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 12 juli 2023 via mobiele applicatie

Net niet, dat gevoel.had ik na 2 nachten The Slaak. Voor deze prijs is het het net niet waard. Van een Marriot brand wordt toch wel iets verwacht.
mooi restaurant en bar maar leef en vaak gesloten

Locatie is heel goed naast metro Oostplein en op loopafstand van binnenhaven, martkthal en kubus.

Parkeren aan de straat niet duur (als je slim bent parkeer je bij de Lidl en koop.ne elke dag wat)

Goed bed en douche.
Receptie is ok,maar weinig klasse

Mijn kamer had een vreemde vorm, waardoor het bed eigenlijk de weg versperde want die stond van muur tot raam.

Met de Lidl naast/onder het hotel verlies je heel veel klasse (maar wel makkelijk)

Met een beetje extra jus mag je het 5 sterten geven.

Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 september 2022

Wij hebben een super verblijf gehad bij The Slaak. Mooie loft kamers, heel sfeervol, goed bed en ruime, open kamers. Het is echt super handig dat je onder het hotel kan parkeren. Het personeel is ook vriendelijk en behulpzaam.
Vanuit The Slaak loop je ook zo het centrum in, top locatie.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 2 augustus 2022 via mobiele applicatie

Heel fijn verblijf gehad in The Slaak. Goede ligging, leuke inrichting en vriendelijk personeel. Ook fijn dat we na het uitchecken de auto nog op de parking mochten laten staan zonder daar extra voor te betalen.

Wij hebben enkele cocktails gedronken en zijn 1 keer ‘s avonds in het hotel blijven eten. Zowel het eten als het drinken was dik in orde!

De enige reden waarom ik ‘maar’ 4 sterren geef, is omdat het ontbijt niet vlot genoeg verliep voor een hotel van dit niveau. Je kan tot 11u gaan ontbijten, maar wij zijn tweemaal tussen 9u30 en 10u gegaan en er was al veel weg. De tweede keer was er geen enkele pistolet of brood meer, enkel toastbrood. Andere gasten zijn dit gaan melden aan de ober, maar die kwam niet met een oplossing. Nog andere gasten moesten dan weer zelf gaan melden bij het personeel dat er geen kommetjes meer stonden enzovoorts…

Geen idee of ze nadien nog bijgevuld hebben, maar wij zaten er zeker nog een kwartier en hebben geen broodjes meer gezien.

Maar voor de rest… fijne ervaring! Grote kans dat we hier nog terugkeren.

Datum van verblijf: juli 2022
The Slaak Rotterdam, Other van The Slaak Rotterdam, A Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2022

Geachte Silke,
Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw verblijf met ons te delen.
Het is uiteraard onze hoogste prioriteit om de vijfsterren service te bieden die u zou verwachten van ons hotel en mijn oprechte excuses dat u dit niet zo heeft ervaren tijdens uw verblijf. Het is heel vervelend dat het ontbijt niet naar uw verwachting was. Uiteraard heb ik uw feedback besproken met ons Food & Beverage team en gezorgd dat de juiste procedures zijn doorgenomen en nog beter gevolgd zullen worden om dit soort vergissingen in de toekomst te voorkomen.
Wanneer reisplannen u in Rotterdam brengen kijken wij ernaar uit u wederom in ons hotel te mogen verwelkomen.
Met warme groet,
Michelle Janssen
Front Desk Manager

Beoordeeld op 3 april 2022

Erg genoten van ons verblijf bij The Slaak. Zeer sfeervol, heerlijk bed en ruime, open kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlakbij de metro maar nog leuker om vanuit hier de stad te voet te verkennen.
Slapen bij The Slaak is een aanrader!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 5 maart 2022

Wij verbleven in een loft kamer op het 2 de verdiep. Onze kamer was heel mooi, netjes, verzorgd en trendy ingericht. Het personeel in het ganse hotel was super vriendelijk en behulpzalm, ook heel vriendelijk tegen onze hond Luna. Zij was ook meer dan welkom in het ganse hotel, zelfs bij het ontbijt. Het hotel is ideaal gelegen vlakbij metrostation Oostbrug en op 10 minuten te voet naar het centrum van Rotterdam. Spijtig dat de parking niet onmiddellijk uitkomt in het hotel en je steeds moet binnengaan langs de winkel Lidl (vooral 's avonds laat niet zo tof).

Datum van verblijf: maart 2022