TributePortfolio
Hotels.comUS$ 127
PricelineUS$ 128
TravelocityUS$ 127
Beoordeeld op 2 augustus 2022 via mobiele applicatie

Heel fijn verblijf gehad in The Slaak. Goede ligging, leuke inrichting en vriendelijk personeel. Ook fijn dat we na het uitchecken de auto nog op de parking mochten laten staan zonder daar extra voor te betalen.

Wij hebben enkele cocktails gedronken en zijn 1 keer ‘s avonds in het hotel blijven eten. Zowel het eten als het drinken was dik in orde!

De enige reden waarom ik ‘maar’ 4 sterren geef, is omdat het ontbijt niet vlot genoeg verliep voor een hotel van dit niveau. Je kan tot 11u gaan ontbijten, maar wij zijn tweemaal tussen 9u30 en 10u gegaan en er was al veel weg. De tweede keer was er geen enkele pistolet of brood meer, enkel toastbrood. Andere gasten zijn dit gaan melden aan de ober, maar die kwam niet met een oplossing. Nog andere gasten moesten dan weer zelf gaan melden bij het personeel dat er geen kommetjes meer stonden enzovoorts…

Geen idee of ze nadien nog bijgevuld hebben, maar wij zaten er zeker nog een kwartier en hebben geen broodjes meer gezien.

Maar voor de rest… fijne ervaring! Grote kans dat we hier nog terugkeren.

Datum van verblijf: juli 2022
The Slaak Rotterdam, Other van The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2022

Geachte Silke,
Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw verblijf met ons te delen.
Het is uiteraard onze hoogste prioriteit om de vijfsterren service te bieden die u zou verwachten van ons hotel en mijn oprechte excuses dat u dit niet zo heeft ervaren tijdens uw verblijf. Het is heel vervelend dat het ontbijt niet naar uw verwachting was. Uiteraard heb ik uw feedback besproken met ons Food & Beverage team en gezorgd dat de juiste procedures zijn doorgenomen en nog beter gevolgd zullen worden om dit soort vergissingen in de toekomst te voorkomen.
Wanneer reisplannen u in Rotterdam brengen kijken wij ernaar uit u wederom in ons hotel te mogen verwelkomen.
Met warme groet,
Michelle Janssen
Front Desk Manager

Beoordeeld op 3 april 2022

Erg genoten van ons verblijf bij The Slaak. Zeer sfeervol, heerlijk bed en ruime, open kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlakbij de metro maar nog leuker om vanuit hier de stad te voet te verkennen.
Slapen bij The Slaak is een aanrader!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 5 maart 2022

Wij verbleven in een loft kamer op het 2 de verdiep. Onze kamer was heel mooi, netjes, verzorgd en trendy ingericht. Het personeel in het ganse hotel was super vriendelijk en behulpzalm, ook heel vriendelijk tegen onze hond Luna. Zij was ook meer dan welkom in het ganse hotel, zelfs bij het ontbijt. Het hotel is ideaal gelegen vlakbij metrostation Oostbrug en op 10 minuten te voet naar het centrum van Rotterdam. Spijtig dat de parking niet onmiddellijk uitkomt in het hotel en je steeds moet binnengaan langs de winkel Lidl (vooral 's avonds laat niet zo tof).

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 2 maart 2022

De kamer was geweldig, heel ruim en leuk ingericht. Echt een loftgevoel door de hoge ramen en hoog plafond. Wij hadden een kamer op het vijfde verdiep. Een minpuntje was dat de ramen vrij vuil waren en daardoor het mooie uitzicht op de stad wat verpest was. Personeel aan de receptie was heel vriendelijk. Heb zelf wel moeten vragen achter een paar dingen die in het arrangement zaten dat ik had geboekt. De inrichting van lobby/bar is ook zeer knap. Op tien minuutjes wandelen zit je in het centrum van Rotterdam. Het ontbijt was lekker, enkel wat weinig keuze aan verse broodjes. De veggie omelet dat de chef a la minute klaarmaakte was heerlijk. Ondergrondse parking heel handig aan het hotel. Ik zou het hotel/de loft kamer aanraden.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 19 oktober 2021

Hoge kwaliteit ervaren in zowel het hotel als restaurant. Na een onvolmaaktheid in het restaurant en daarbij behorende rekening is dit uitstekend opgepakt door de receptie en zijn wij ruimschoots tegemoet gekomen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Jasper van Baal, Verkoop van The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Beste l1zaaug,
Hartelijk dank voor het delen van uw review. Met ons team proberen we van ieder verblijf in The Slaak Rotterdam iets bijzonders te maken. Soms gaat niet alles zoals gewenst; uw directe feedback is dan ook heel belangrijk. Het stelt ons in staat snel te reageren en eventuele onvolkomenheden op te lossen. We zijn dan ook blij met uw 'verhaal'. Hopelijk mogen we u nog een keer begroeten voor een nieuwe ervaring in ons hotel en restaurant Didot34.
Graag tot ziens,
Annemiek Baljon, Ambassador The Slaak Rotterdam.