Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 133
Booking.comUS$ 133
eDreamsUS$ 133
TravelocityUS$ 133
Orbitz.comUS$ 133
CheapTicketsUS$ 133
Beoordeeld op 4 oktober 2021

Afgelopen weekend voor de tweede keer bij The Slaak mogen overnachten, en wederom een fantastisch verblijf gehad. De geschiedenis van het pand is indrukwekkend en komt overal terug (de naam van de bar is bijvoorbeeld het lettertype wat ze gebruikte voor de krant). De kamers zijn ruim en het bed is comfortabel. Deze keer hadden we een kamer op de 6e verdieping met een prachtig uitzicht richting the Erasmusbrug. Medewerkers achter de receptie en in het restaurant zijn heel vriendelijk, altijd aan het glimlachen en erg hulpvaardig.

Datum van verblijf: oktober 2021
Jasper van Baal, Verkoop van The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Beste GladysCam,
Beste
Hartelijk dank dat u weer voor The Slaak Rotterdam heeft gekozen én voor het delen van deze fijne review. In ons pand van dagblad Het Vrije Volk, werden verhalen gemaakt en gedeeld en we zijn heel blij met uw verhaal. Het is zo leuk als onze gasten de historie van ons pand zo waarderen. Fijn dat u zo genoten heeft van uw kamer met uitzicht en onze staff service. Graag weer tot ziens in Rotterdam.

Hartelijke groet,
Annemiek Baljon, Ambassador The Slaak Rotterdam.

Beoordeeld op 27 september 2021 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel en wat hebben wij genoten. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie. Wij hadden de loft kamer die heel mooi, groot en schoon was. In het restaurant hebben wij genoten van een 3 gangen menu. Alle gerechten waren heerlijk en de gastvrouw was zeer kundig. Voor en na het diner hebben wij nog heerlijke cocktails gedronken aan de bar. De bartender vroeg ons wat wij lekker vonden qua smaken en heeft ons toen een heerlijke cocktail gemaakt die niet op de kaart stond. Super leuk! Bij het ontbijt was alles vers en genoeg keus. Vooral de ambiance van het hotel is onwijs mooi en het personeel maakt het helemaal af! Wij komen heel graag terug!

Datum van verblijf: september 2021

Beste Audrey,
Wat een super-review! Samen met ons team proberen we van ieder verblijf in The Slaak Rotterdam iets bijzonders te maken en dan worden we heel blij van uw ‘verhaal’. Fijn dat uw verblijf in het voormalige gebouw van dagblad het Vrije Volk helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw review is uiteraard gedeeld met het hele team. Onze collega’s van restaurant en bar Didot34 hebben een nieuw menu- en drankenkaart gemaakt en we zien u graag weer terug voor een nieuw verhaal.
Hartelijke groet,
Annemiek Baljon, Ambassador The Slaak Rotterdam.

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Zodra er een "The Slaak Fan Club" wordt opgericht willen wij graag de eerste leden zijn, We hebben enorm genoten van ons 4-daags verblijf. Prachtige kamers, superschoon en heel compleet. Een fantastisch ontbijt dat ook voor ons klaar stond als we ons waren vergeten aan te melden. Parking in garage. Maar het allerbelangrijkste wel wel de ongelimiteerde vriendelijkheid van alle mensen die er werken. Niemand uitgezonderd. Wij hebben ons in die dagen werkelijk thuis gevoeld, en dat is in een hotel toch uiteindelijk waar het om gaat.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste Kooloos,
Hartelijk dank voor uw komst naar The Slaak Rotterdam én voor het delen van deze mooie review. Een fanclub voor The Slaak: wat ene leuke gedachte. Fijn dat u zo genoten heeft van uw kamer, het ontbijt in Didot34 en de staff service. Dit is waar we met ons hele team aan werken: dat onze gasten zich in ons hotel thuis voelen. Wij zien u graag nog een keer terug voor een nieuw ‘verhaal’ in ons Wederopbouwmonument, de voormalige uitgeverij van dagblad Het Vrije Volk. Ons team deelt dan ook weer graag nieuwe tips om uw verblijf in Rotterdam nog leuker te maken.
Annemiek Baljon, Ambassador The Slaak Rotterdam

Beoordeeld op 18 juni 2021 via mobiele applicatie

Je hebt hotels en hotels. Je wordt correct te woord gestaan, medewerkers zijn vriendelijk, iedereen herkent het wel.
Vanaf het moment dat we binnenkwamen in het hotel was er net dat extra wat een verblijf bijzonder maakt.
Echt geïnteresseerde medewerkers, erg attent personeel en ivm een 50 jarige verjaardag een leuke extra op de
kamer die extra was versierd. De receptionistes, de bediening, de koks en zelfs de bewaker (na 22 uur) waren zeer attent.

De kamers (we hadden er drie gereserveerd) waren keurig, schoon en fris; erg leuke indeling en mooie aankleding.
Prettig ook dat er een koffie/theemogelijkheid op de kamer is. Bedden waren prima en sanitair wat je mag verwachten.

Ontbijt in de ochtend was erg uitgebreid, erg lekkere dingen en een groot aanbod van broodjes, yoghurt en lekkernijen.
Op verzoek bakt de chef nog een ei of omelet. Aanrader is om een omelet te nemen; zelden zo’n lekkere gegeten als bij The Slaak.

De ligging van het hotel is perfect, je loopt zo naar de binnenstad of bijvoorbeeld naar de botanische tuinen; ook zitten
leuke kroegjes in de buurt.

Wij hebben een geweldig verblijf gehad en kan echt iedereen dit hotel aanraden. Qua hotsmanship een voorbeeld voor vele hotels.

Kamertip: Menukaart van het hotel zag er prima uit, hebben zelf overigens niet gegeten. Leuke kroegjes in de buurt, botanische tuin is ook erg leuk
Datum van verblijf: mei 2021

Beste HansWillemp,
Hartelijk dank voor deze uitgebreide review en de complimenten voor de service van ons hele team. Fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf in The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel. Dit is waar we met zijn allen aan werken; uw review is gedeeld met het hele team. We hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen in Rotterdam en ons hotel. Ons team deelt dan graag weer tips om Rotterdam verder te verkennen.

Graag tot ziens en hartelijke groet,
Annemiek Baljon, Ambassador, The Slaak Rotterdam.

Beoordeeld op 15 juni 2021

In een woord heerlijk! Een prachtige, ruime loft. Schoon, fris en met een lekker bed. Het diner en het ontbijt waren uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. De cocktail die ik wilde, stond niet op de kaart maar werd apart voor mij gemaakt en was super. We werden zeer hartelijk ontvangen en ook bij het uitchecken, ging alles meer dan prima. Absoluut een aanrader en wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2021
Annemiek Baljon, Gastenservice/Front Office van The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2021

Beste YZG79,
Hartelijk dank voor uw verblijf in The Slaak Rotterdam en voor het delen van deze fijne review. Met ons team proberen we ieder verblijf in ons jaren vijftig monument bijzonder te maken. En we worden heel blij als onze gasten het comfort van onze kamers, de staff service en het eten en drinken zo hoog waarderen. We hopen u graag nog een keer te verwelkomen voor een nieuw 'verhaal' in Rotterdam en ons hotel.
Hartelijke groet.