Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 137
Hotels.comUS$ 137
eDreamsUS$ 137
TravelocityUS$ 137
PricelineUS$ 137
CheapTicketsUS$ 137
Beoordeeld op 18 juni 2021 via mobiele applicatie

Je hebt hotels en hotels. Je wordt correct te woord gestaan, medewerkers zijn vriendelijk, iedereen herkent het wel.
Vanaf het moment dat we binnenkwamen in het hotel was er net dat extra wat een verblijf bijzonder maakt.
Echt geïnteresseerde medewerkers, erg attent personeel en ivm een 50 jarige verjaardag een leuke extra op de
kamer die extra was versierd. De receptionistes, de bediening, de koks en zelfs de bewaker (na 22 uur) waren zeer attent.

De kamers (we hadden er drie gereserveerd) waren keurig, schoon en fris; erg leuke indeling en mooie aankleding.
Prettig ook dat er een koffie/theemogelijkheid op de kamer is. Bedden waren prima en sanitair wat je mag verwachten.

Ontbijt in de ochtend was erg uitgebreid, erg lekkere dingen en een groot aanbod van broodjes, yoghurt en lekkernijen.
Op verzoek bakt de chef nog een ei of omelet. Aanrader is om een omelet te nemen; zelden zo’n lekkere gegeten als bij The Slaak.

De ligging van het hotel is perfect, je loopt zo naar de binnenstad of bijvoorbeeld naar de botanische tuinen; ook zitten
leuke kroegjes in de buurt.

Wij hebben een geweldig verblijf gehad en kan echt iedereen dit hotel aanraden. Qua hotsmanship een voorbeeld voor vele hotels.

Kamertip: Menukaart van het hotel zag er prima uit, hebben zelf overigens niet gegeten. Leuke kroegjes in de buurt, botanische tuin is ook erg leuk
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 15 juni 2021

In een woord heerlijk! Een prachtige, ruime loft. Schoon, fris en met een lekker bed. Het diner en het ontbijt waren uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. De cocktail die ik wilde, stond niet op de kaart maar werd apart voor mij gemaakt en was super. We werden zeer hartelijk ontvangen en ook bij het uitchecken, ging alles meer dan prima. Absoluut een aanrader en wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2021
Annemiek Baljon, Gastenservice/Front Office van The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2021

Beste YZG79,
Hartelijk dank voor uw verblijf in The Slaak Rotterdam en voor het delen van deze fijne review. Met ons team proberen we ieder verblijf in ons jaren vijftig monument bijzonder te maken. En we worden heel blij als onze gasten het comfort van onze kamers, de staff service en het eten en drinken zo hoog waarderen. We hopen u graag nog een keer te verwelkomen voor een nieuw 'verhaal' in Rotterdam en ons hotel.
Hartelijke groet.

Beoordeeld op 20 mei 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! Ontzettend gastvrij ontvangen en alhoewel we veel te vroeg waren, was de kamer al klaar.
In ongeveer 10-15 minuutjes lopen sta je voor de markthal, dus perfecte locatie! Als ik weer naar Rotterdam ga, kies ik zeker weer voor dit hotel.
Ook het eten was perfect! Voor-, hoofd- en nagerecht heerlijk op de kamer bezorgd en ontbijt was top!

Datum van verblijf: mei 2021
Annemiek Baljon, Gastenservice/Front Office van The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2021

Beste Sietskesan73,
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review. Fijn dat alles zo naar jullie zin geweest is. Er valt altijd weer iets nieuws te ontdekken in Rotterdam. Wist je dat het nieuwe Depot van Museum Boijmans van Beuningen komend najaar open gaat? Misschien een reden voor een nieuwe 'staycation' in Rotterdam?
We ontvangen jullie graag weer als gast in ons Wederopbouwmonument. En hopen dan dat onze bar en restaurant weer open zijn en jullie kunnen genieten van drinks & dinner in de sfeervolle ambiance van Didot34.
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 26 april 2021 via mobiele applicatie

Wat een geweldig mooi hotel!
Super kamer (loft), groot en heel mooi/trendy ingericht.
Ook het eten was verrukkelijk. Moesten door Corona helaas op de kamer dineren/ontbijten. Gaan zeker nog een keer terug om in het mooie restaurant te dineren.
Bedankt voor de super service.

Datum van verblijf: april 2021
Annemiek Baljon, Gastenservice/Front Office van The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2021

Beste 708adw,
Hartelijk dank voor het delen van deze fijne review. We zijn heel blij dat u zo genoten heeft van uw verblijf in The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel. Met ons team proberen we ieder verblijf bijzonder te maken. En kijken uit naar het moment dat ons restaurant en bar Didot34 weer open kan. We hopen u dan zeker nog eens te mogen verwelkomen.
Graag tot ziens in The Slaak Rotterdam.
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

Ondanks de beperkende maatregelen gezocht naar een leuke plek om even een weekendje te ontspannen. Met diner en ontbijt op de kamer is een ruime kamer met een eettafel gewenst. En die hebben we gevonden!
Een heerlijk ruime kamer, zeer smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Daarbij ook nog heel dicht bij het centrum en een parkeergarage naast de deur.
Diner geweldig verzorgd, met puike tijdsplanning. Ontbijt de volgende morgen uitstekend en smakelijk.
En dat allemaal geregeld door de vriendelijke en behulpzame staff. Een aanrader. Helaas is de mooie lobby/bar gesloten maar we hopen daar in de toekomst nog eens gebruik van te kunnen maken.

Datum van verblijf: maart 2021
Annemiek Baljon, Gastenservice/Front Office van The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2021

Hartelijk dank voor uw verblijf in The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel en deze fijne review. Ons gebouw uit 1954 is een wederopbouwmonument en was oorspronkelijk een (kranten)uitgeverij. Het interieurontwerp is gebaseerd op de jaren vijftig maar met een luxe twist. We proberen van ieder verblijf iets bijzonders te maken en zijn heel blij dat u het comfort van ons hotel en het eten zo waardeert.
We kijken uit naar het moment dat onze bar en restaurant Didot34 weer open kunnen en u dan in een bruisende ‘fifties-sfeer’ kunnen ontvangen voor een heerlijke cocktail en 'fine dining'. Ons team deelt dan met plezier hun tips om Rotterdam op verschillende manieren te verkennen. Graag tot ziens in Rotterdam.