“Een aanrader”

Geclassificeerd als nr. 301 van 1.384 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Stadsdriehoek
Wijk: Stadsdriehoek
28 augustus 2020 beoordeeld

Wow, wat een bijzondere eetervaring met veel smaakexplosies. Heerlijk gedineerd bij Rozy een bijzonder vegetarisch restaurant in Rotterdam. De menukaart staat bomvol met mooie, bijzondere maar vooral lekkere gerechten die je allemaal mag proeven.
Gezellig, een ontspannen sfeer en super vriendelijke bediening, kortom een aanrader

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ongeveer 35 euro per persoon eet en drink je hier onbeperkt. Je kan elke ronde kiezen uit 2 kleine gerechtjes/tapas per persoon, zoals vegetarische bitterballen of sushi. In totaal zijn er ongeveer 50 gerechtjes, dus keuze genoeg. Wij vonden met name de desserts (cheesecake en frambozen-chocolade combi) top.
Als het personeel nog net iets beter ingewerkt is (ik kreeg triple ipv wit bier bijvoorbeeld) en met name de hoofdgerechtjes nog net iets verfijnder zouden worden dan zou het helemaal goed zijn. Ook dat je vanwege het concept alleen om 17 en 20 uur kan reserveren is net onhandig, of te vroeg of net iets te laat naar mijn smaak.

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer bij Rozey geweest,
Nu met een -niet- vegetarische schoonzus
We hebben wel 4 rondes gedaan, alles was ook zo lekker, smaakvol en kwalitatief dik in orde. drankjes in principe ook inclusief. De rosé is erg smaakvol.
Bediening is vlot, aardig en deskundig
Zaten dit keer op het terras. Heerlijk.
Ik zou zeggen..we komen snel weer een keertje hoor

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten bij jullie. Alle gerechtjes die wij (gezin van 6 waarbij 1 vegetariër en de rest normaal gesproken vlees eet) hebben genomen vonden we lekker. Echt echt top! Leuk concept, goede bediening, het rijden vanuit Zeist was het zeker waard We komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: juli 2020
11 juli 2020 beoordeeld

Woensdagavond met manlief een tafeltje gereserveerd bij Rozey. Zeer vriendelijk ontvangen in dit mooie restaurant. Het concept werd klaar en duidelijk uitgelegd. Gezien de covid-maatregelen werden drank en gerechtjes op een aangrenzend apart tafeltje gezet, zodat bediening noch andere gasten te dicht bij je in de buurt komen. Heel goed gedaan! Voor een vaste prijs kan je hier zoveel eten en drinken als je wil, zelfs wijn en bier zijn inbegrepen. Voor sommige drankjes betaal je wel extra bij, maar de prijzen hiervan zijn uiterst laag. We wilden wel een glaasje prosecco als aperitief, maar deze kan enkel per fles besteld worden. Geen probleem: voor de zachte prijs van €7,50 genoten we van een lekker frisse en biologische bubbel. De gerechtjes zijn klein en fijn. Ook de gefrituurde hapjes vonden we heel lekker en zeker niet te vet. De carpaccio van knolserder en de groene salade met o.a. sugarsnaps en erwtjes vond ik zalig lekker en vormden een frisse tegenpool voor bv. de zeewierbitterballen (die ook overigens geweldig lekker zijn!). Ook de desserts konden ons volledig bekoren: kleine porties zodat je veel kan proeven :-). De bediening is enthousiast en spontaan en de koks kennen hun producten. Voor de zachte prijs van 80 euro (fooi inbegrepen) rolden manlief en ik volledig voldaan terug naar ons hotel. In augustus/september wordt de kaart bij Rozey vernieuwd: dit is voor ons alvast een hele goede reden om opnieuw naar ons geliefde Rotterdam terug te keren!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Rozey bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Rozey geweest? Deel je ervaringen!