11 september 2016 beoordeeld

Een bijzonder goed hotel, zeker gezien de verhouding prijs - prestatie.
Wij hebben er overnacht tijdens onze stedentrip.
Prima locatie: openbaar vervoer is direct voor handen en heel Rotterdam ligt binnen handbereik (nooit meer dan 15 min. afstand).
Goede kamers met prima bedden. Kamer is rustig ondanks dat ligging aan de straatkant.
Prima ontbijt met royale keuze (steeds tijdig aangevuld)
Personeel: vriendelijk, behulpzaam

Kamertip: Goed bereikbaar met openbaar vervoer
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Kabakyer, Eigenaar van Hotel Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Ik dank u hartelijk voor uw beoordeling. Wij zullen ons best blijven doen om onze gasten het beste te kunnen bieden. De waardering ervan stellen we dan ook zeer op prijs.

30 juni 2016 beoordeeld

Wij zijn één nacht in dit hotel geweest. De kamer beviel uitstekend. Zeer schoon en compleet. Heerlijke matrassen. Enig minpuntje: de wifi-verbinding is niet zo stabiel.
Het hotel ligt op een rustige plek, er was geen enkel storend geluid. We hebben geweldig geslapen.
Ontbijt was ook heel lekker. Ik kan iedereen dit hotel aanraden.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Kabakyer, Manager van Hotel Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Wij danken u hartelijk voor uw review; we zijn nu bezig met versterking van onze wifi aansluiting en hopen bij uw volgende bezoek deze in orde te hebben.

10 maart 2016 beoordeeld

Bij aankomst was de eigenaar aan het telefoneren en kon ons dus niet direct te woord staan. Na aankomst op de kamer ging de telefoon. Het was de eigenaar die zijn verontschuldigingen aanbod. Om het goed te maken kregen we beiden een lekkere kop koffie met een bonbon aangeboden. Dit is pas service. Trouwens ook de kamer en douche waren in orde. Ook het ontbijt was perfect. Bij een volgend bezoek aan Rotterdam weten we dit hotel weer te vinden.

Verbleef: maart 2016
Kabakyer, Eigenaar van Hotel Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2016

ik dank u hartelijk voor uw beoordeling; inderdaad ik voelde me niet op mijn gemak omdat ik u niet direct te woord kon staan. Wat ik heb gedaan was het minste wat ik kon doen. Ik stel het zeer op prijs dat u het heeft gewaardeerd. Wij zien uit naar uw volgende bezoek.
Nogmaals dank.

31 juli 2013 beoordeeld

dat hotel is aan onderhoud toe de kamers waren niet goed schoon je vind continu haar op het bed, een berg stof op de grond, je krijgt een niet schoon gemaakte kamer toegewezen, en dan moet je lang wachten totdat ze eindelijk achter zijn welke kamer schoon is en welke niet. tenminste blijven ze aardig. het was wel jammer dat je heel kort toegang kreeg met je kaartje tot de tv, licht etc.. want het viel continu uit. maar tenminste bleven ze aardig.

• Verbleef: juli 2013, reisde met vrienden
2 april 2012 beoordeeld

Klein maar goed hotel.
Parkeren vlakbij; op zondag gratis.
Vlakbij historisch Delfshaven; erg leuk.

• Verbleef: maart 2012