Hotel New York(Rotterdam)
  • Zwembad
Holiday Inn Express Rotterdam - Central Station(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 175 per nacht.

SS Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
nhow Rotterdam(Rotterdam)
  • Restaurant
Hilton Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
30 juni 2016 beoordeeld

Wij zijn één nacht in dit hotel geweest. De kamer beviel uitstekend. Zeer schoon en compleet. Heerlijke matrassen. Enig minpuntje: de wifi-verbinding is niet zo stabiel.
Het hotel ligt op een rustige plek, er was geen enkel storend geluid. We hebben geweldig geslapen.
Ontbijt was ook heel lekker. Ik kan iedereen dit hotel aanraden.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Kabakyer, Manager van Hotel Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Wij danken u hartelijk voor uw review; we zijn nu bezig met versterking van onze wifi aansluiting en hopen bij uw volgende bezoek deze in orde te hebben.

10 maart 2016 beoordeeld

Bij aankomst was de eigenaar aan het telefoneren en kon ons dus niet direct te woord staan. Na aankomst op de kamer ging de telefoon. Het was de eigenaar die zijn verontschuldigingen aanbod. Om het goed te maken kregen we beiden een lekkere kop koffie met een bonbon aangeboden. Dit is pas service. Trouwens ook de kamer en douche waren in orde. Ook het ontbijt was perfect. Bij een volgend bezoek aan Rotterdam weten we dit hotel weer te vinden.

Verbleef: maart 2016
Kabakyer, Eigenaar van Hotel Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2016

ik dank u hartelijk voor uw beoordeling; inderdaad ik voelde me niet op mijn gemak omdat ik u niet direct te woord kon staan. Wat ik heb gedaan was het minste wat ik kon doen. Ik stel het zeer op prijs dat u het heeft gewaardeerd. Wij zien uit naar uw volgende bezoek.
Nogmaals dank.

31 juli 2013 beoordeeld

dat hotel is aan onderhoud toe de kamers waren niet goed schoon je vind continu haar op het bed, een berg stof op de grond, je krijgt een niet schoon gemaakte kamer toegewezen, en dan moet je lang wachten totdat ze eindelijk achter zijn welke kamer schoon is en welke niet. tenminste blijven ze aardig. het was wel jammer dat je heel kort toegang kreeg met je kaartje tot de tv, licht etc.. want het viel continu uit. maar tenminste bleven ze aardig.

• Verbleef: juli 2013, reisde met vrienden
2 april 2012 beoordeeld

Klein maar goed hotel.
Parkeren vlakbij; op zondag gratis.
Vlakbij historisch Delfshaven; erg leuk.

• Verbleef: maart 2012
12 oktober 2011 beoordeeld

Hele aardige mensen die je bij alles proberen te helpen. Was een klein probleempje bij de douche en het werd gelijk opgelost. Wij hadden de kamer met een jaccuzi. De kamer was heel erg groot, balkon en een lekker bed. (wel iets zacht maar dat is heel persoonlijk).

Ontbijt was er tussen 07.00 en 10.00. Heel erg lekker alles was aanwezig en smaakte goed.

Parkeren voor de deur met chipknip. Het viel ons heel erg mee want je betaald maar tot 18.00 in de avond. Wij waren nog geen 5.00 kwijt voor parkeren.

Kortom een prima hotel waar we zeker nog een keer terug komen.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de voorkant (bij de weg) , hebben geen last gehad van lawaai.
  • Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner