“Geweldig lekker.”
Beoordeling van Bar Pulpo

Bar Pulpo
Geclassificeerd als nr. 333 van 1.421 Restaurants in Rotterdam
6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eet hier zeker elke twee weken. Super lekker. Perfecte bediening. De calamaris is een must voor iedere bezoeker. En als ze toevallig Rode Mul in huis hebben, aarzel dan niet. Echt een traktatie.

Datum van bezoek: juli 2021

20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Deze keer binnen. Wat een verrassend leuke inrichting. En groter dan je denkt. Mosselen heerlijk gekruid. Maarde topper was het toetje. Ga zelf maar proeven die met aardbeien. Om je vingers bij op te eten.

Datum van bezoek: mei 2021
20 oktober 2019 beoordeeld

Naar aanleiding van recensie in AD hebben wij hier mosselen gehaald, heerlijk uit de oven een ware smaakexplosie, echt van genoten.

Datum van bezoek: april 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Family bucket voor twee hield niet over. Heel veel matige mosselen, drie gamba's, twee kreeftjes en wat stukjes krab in wel pittige saus. Gezien de overige lovende kritieken misschien een off-day? Jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

En nog leuke bediening ook! We hebben de familybucket gegeten en lekkere dunnen patatjes erbij. Super lekker!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bar Pulpo bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Bar Pulpo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.