Wim E
Houten, Nederland

Mooie ervaring op een mooie locatie in Rotterdam

Beoordeling van ss Rotterdam
4,0 van 5 bollen6 mei 2024 beoordeeld
Met familieuitje hier gelogeerd. Mooie ruime kamers, alleen geen airconditioning. Was erg warm. leuke activiteiten aan boord zoals escaperooms en rondleidingen. Kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Restaurant en bar waren goed. Personeel vriendelijk, maar service kan wat beter. Bij hotel desk was het erg druk en moesten lang wachten om geholpen te worden.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • Agoda.com
3.4 km van ss Rotterdam
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 22 april 2024 via mobiele applicatie

Matige lunch gehad in de Lido Grill. Je ervaart hier het tegenovergestelde van Holland America Line zoals het tegenwoordig is. De service is traag, de kaart is beperkt en bevat geen enkel regulier lunchgerecht. Broodje carpaccio? Nee. Uitsmijter? Nee. Dit soort reguliere gerechten horen naar mijn mening gewoon op de kaart. De bediening was verder vriendelijk, maar kon niet opmerken dat we al 20 minuten naar onze lege borden zaten te staren. Daarnaast kwam er een hoop herrie uit de keuken.

Het broodje brisket en broodje vis waren verder weinig bijzonders. Een Italiaanse bol met wat bollen vissalade en weinig aankleding. Wij moesten achteraf nog ergens anders wat nemen om verzadigd te raken.

Om de review positief te eindigen: de locatie is ontzettend leuk. Wij hadden een mooie tafel aan het raam met uitzicht op de skyline. Door onze ervaringen met de HAL en de nieuwe ms Rotterdam waren onze verwachtingen hoog.

Beoordeeld op 21 april 2024

Fantastisch interieur, zeer fijne ontvangst. Kamer zeer ruim. Enkel badkamer heeft wat meer aandacht nodig? Toilet papier is nog van de harde soort. Ideale plek om de stad te verkennen vertrekkend met de boottaxi. Ook in de buurt leuke restaurantjes. mooie parkeergelegenheid voor de deur.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 10 april 2024

Wij gingen op 9 april naar Danny Vera in nieuwe luxor, en om de herrinering nog mooier te maken een diner ,overnachting en ontbijt op de SS Rotterdam.
Bij aankomst even zoeken naar de receptie die konden we niet zo 1 2 3 vinden.
Leuke ruime hut groot bed moest zoeken naar mijn partner haha,grote tv alles aanwezig ,klein minpuntje wij zijn niet de slankste dus op wc wat krap ,en het rekje in de douche hangt op een voor ons niet zo'n fijne plek.
Stuk rondgelopen voor we naar lido grill gingen daar heel vriendelijk ontvangen, plekje aan het raam , eten was heel snel en Lekker, na het nagerecht en de koffie tijd voor de watertaxi waar ja na reservering van de boor zo opstapt. Ideaal.
Bij terugkomst wederom bij de boot nog een drankje gedaan heerlijke handshaked cocktail.
Ontbijt zeer uitgebreid voor elk wat wils, goeie koffie vriendelijke bediening, kortom top geweest

Kamertip: Geniet er gewoon van , mensen zijn allemaal verschillend iedereen heeft zijn of haar eigen mening
Beoordeeld op 5 april 2024

We kunnen alleen onze kamer beoordelen, dat was een ruime buitenhut aan bakboordzijde met geweldig uitzicht op de skyline. Die was prima, schoon, met een goed bed en nog aardig wat historische interieurelementen. We hebben genoten van de sfeer in dit bijzondere hotel dat ook belangrijk Rotterdams maritiem erfgoed is: zowel het schip als het interieur, een echt 'Gesamtkunstwerk'. De hotelmedewerkers en vrijwilligers zijn vriendelijk en gastvrij. We hebben de uitgebreide verhalen over het schip, de scheepvaart en de stad erg gewaardeerd. Een fraai staaltje 'oral history'! Boek vooral een rondleiding, maar ook de audiotour is de moeite waard. De escaperooms hebben wij niet gedaan.Vanaf het schip kijk je uit over het vernieuwde Katendrecht, de Maashaven en de overkant (Noord). De watertaxi heeft een halte aan de SS Rotterdam zelf en die van het voet/fietsveer naar het Charloisse Hoofd (alleen in de spits) is ernaast. Het ontbijt hebben we gelaten voor wat het is omdat we dat te prijzig vonden. Wel hebben we een smakelijk, gezellig en redelijk geprijsd diner genoten. Als er dan tijdens het eten een enorm cruiseschip voorbij komt varen (hoe milieubelastend ook...) is dat wel een bijzondere toegift.

Beoordeeld op 1 april 2024

Het schip was mooi van binnen en buiten, het eten was goed. Het personeel was heel vriendelijk. En de lijnbaan had mooie ding te koop, alleen de truien waren niet in onze maat, er was veel te doen op de boot en er was een museum, het paas ontbijt was uitstekend.

Datum van verblijf: maart 2024