FindHotel
Booking.comUS$ 80
PricelineUS$ 76
Destinia.comUS$ 130
Beoordeeld op 3 september 2021 via mobiele applicatie

Na al die verhalen van de tochten naar New York en het gevoel van de Titanic valt dit toch tegen. Het schip is goed onderhouden maar het is geen belevenis. Het doet denken aan een museum waar weinig aandacht aan het verhaal is besteed. We hadden er meer van verwacht. Meer pracht en praal.

Datum van verblijf: september 2021
Jeroen Trouw, Gastenservice/Front Office van ss Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste alwijntencate,

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor.

Wat vervelend dat u niet de hele beleving van het schip heeft meegekregen. Immers, onze rondleidingen bieden juist erg veel aandacht aan de historische verhalen van 'La Grande Dame'. Ik zou u dan ook zeker adviseren bij een volgende komst aan boord een van de rondleidingen te lopen.

Beoordeeld op 3 september 2021 via mobiele applicatie

Eerst de positieve dingen. Personeel vriendelijk en behulpzaam, historische plek, ruime (maar donkere) kamers.
Maarrr ... nog nooit meegemaakt dat er in een hotel gaten in de handdoeken zaten, dat de douche vol zwarte lange haren lag, dat ik een leeg plastic flesje in het nachtkastje vond, dat ik de receptie moest bellen voor toiletpapier, dat ik het hoofdgerecht terug moest sturen omdat het oneetbaar was.....
Kortom: niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2021

Beste Hel160,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Wij lezen graag over uw ervaring.

Ik vind het jammer om te lezen dat uw kamer niet helemaal in orde was. Gaten in de handdoeken, zwarte haren in de douche etc. Het is absoluut niet de bedoeling een kamer op deze manier aan u te verhuren. Ik wil dan ook mijn oprechte excuses daarvoor aanbieden.

Ik zou graag in contact komen met u. Zou u daarvoor en bericht willen sturen naar info@ssrotterdam.nl t.a.v. Kelly?

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Dit schip is compleet gerestaureerd. Voorzien van retro meubilair en aankleding in alle vertrekken. Erg mooi om te zien. In de stijl van eind vijftiger jaren. Wij verbleven in een superior room. Erg ruime kamer met twee originele patrijspoorten. Op het schip ook een leuke bar en goed restaurant. Jammer dat de wijnbar niet open was. iedereen moet zo'n verblijf een keer meegemaakt hebben. De rondleiding op het schip inclusief de machinekamer was indrukwekkend. We hebben genoten van twee overnachtingen.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste frankvangerven,

Bedankt voor uw mooie review. Wat leuk om te horen dat u het meubilair en de aankleding van het schip zo mooi vind. Door de Rotterdam Compleet rondleiding te doen heeft u heel het schip kunnen ontdekken.

De Ocean Wine bar is vaak op vrijdags, zaterdags en zondags geopend. Hou voor de openingstijden onze website in de gaten! Wellicht zien wij u er nog eens terug voor een borrel en hapje.

Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

2 nachten op dit mooie schip verbleven. Allereerst welkom geheten door de Rotterdamse portier, vriendelijk en behulpzaam. Aan de receptie vriendelijk geholpen, goede informatie voor het verblijf ter plaatse.
Mooie kamer, goede bedden, schoon, badkamer wat aan krappe kant maar netjes. S avonds in Lido grill restaurant gegeten (aanrader!). Volgende dag goed ontbijt, wederom vriendelijk personeel.
Ligging wat buiten centrum, echter met waterbus, watertaxi en bus is centrum prima te bereiken en lopend (20 min) is het ook goed te doen.
Erg leuk is de audiotour door het schip en de rondleiding door de machinekamer.
Wij gaan zeker nog een keer terugkomen!

Kamertip: Neem de watertaxi naar centrum, makkelijk, snel en leuk (ok ook een beetje prijzig) Doe de tour door het schip Eet een keer aan boord in het Lido Grill restaurant
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

We hebben twee nachten in een ruime hut aan boord van de ss Rotterdam geslapen. De ontvangst was zeer hartelijk. Bij de receptie kregen we volop informatie over de gang van zaken op het schip. De complete tour bracht ons vanaf de machine kamer tot over het gehele schip hierbij geïnformeerd door personeel dat zelf op dit schip gevaren heeft. Het eten en drinken aan boord laat niets te wensen over.

Datum van verblijf: juni 2021