“Hapje drankje ”

Keukens: Argentijns, Spaans, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar gerechtjes van de kleine kaart gegeten. Was heerlijk. Bediening vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding goed

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld

Wij waren hier weer eens voor de verjaardag van mijn zoon. Zowel hij al ik zijn grote vleesliefhebbers. Op initiatief van mijn zoon kozen we eens niet voor de ribeye maar voor de mix van biefstuk, drie kleinere stukken dus.
Dat bleek helaas een volkomen misser. Het vlees was veel te doorbakken en volkomen smakeloos. Dit kan alleen maar na meerdere keren invriezen. Naar onze mening waren het duidelijk reststukken die veel te lang in de koeling hadden gelegen.
Volgens de gerant kon dit niet maar de alternatieve biefstuk die we kregen was wel goed van smaak. Alhoewel de rekening netjes werd aangepast houden wij het hier voorlopig voor gezien.
Bij deze prijzen mag je topkwaliteit verwachten

Datum van bezoek: augustus 2019
GauchosaandePlas, Manager van Gauchos aan de Plas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw recensie. Het spijt ons te moeten lezen dat de Gauchos Seleccion is tegengevallen. Het stuk biefstuk, entrecote en ribeye wordt a la minute geportioneerd en is afkomstig van hetzelfde vlees als al onze andere steaks. Waarom het vlees dan smakeloos is, kunnen wij ook niet verklaren. Het had in ieder geval niet veel te doorbakken mogen zijn. Gelukkig was de biefstuk wel naar wens.

Team Gauchos aan de Plas

15 augustus 2019 beoordeeld

Mooi restaurant met fijne bediening en een heel goed stuk vlees. Parkeren voor de deur en bij mooi weer een terras met uitzicht over de plas

Datum van bezoek: juli 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlees is erg goed zoals je mag verwachten maar duur. Concept dat je ook voor alle bijgerechten apart moet betalen is ook niet meer van deze tijd.
Locatie is leuk en dat komt terug in de prijzen.

Datum van bezoek: mei 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Wat een zalig vlees. Beter weinig vlees eten, maar dan af en toe ook echt goed vlees! Je mes hoeft bijna niet te snijden, zo mals. Zeer vriendelijk personeel. Keurig opgediend. Prima sfeer!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Gauchos aan de Plas bekeken, bekeken ook

In Gauchos aan de Plas geweest? Deel je ervaringen!