“Prachtig uitzicht met goed vlees”
Beoordeling van Gauchos Aan de Maas

Gauchos Aan de Maas
Een tafel reserveren
vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 173 van 1.463 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Argentijns
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Gauchos aan de Maas heeft terras met een uniek uitzicht op een van 's werelds drukste havenroutes. En op loopafstand van het nieuwe Luxor Theater. Dé gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan Nederlands water.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De skyline van Rotterdam blijft je verbazen.
Vlees was goed bereid en personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Verder was het binnen ontzettend heet bijna ondragelijk. Na het hoofdgerecht weg gegaan. Hopelijk gaat men de airco maken voor de volgende zomer.

Datum van bezoek: juli 2019

6 september 2019 beoordeeld

Top bediening in gezellig kader met zicht op de Maas!
Zéér vriendelijke bediening en genoten van het lekkere eten!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Fel licht van buiten waardoor je aan de ene kant van de tafel echt last van had. Gamba’s die te droog waren en waarvan de darminhoud naar buiten kwam. De ene portie met gamba’s was met rucola, de andere zonder?? Een manager die na de klacht over de gamba’s was ingeschakeld (goed van de serveerster) aangaf dat ik het beter meteen had kunnen melden en wel hetzelfde voorgerecht nogmaals aanbood. Malbec die op was bij bestelling van het volgende glas.De steak die ik kreeg was niet overal even dik. Toen ik die doorsneed op het dunnere gedeelte was die medium en niet rare. Het advies van de manager opvolgend, dat meteen gemeld. De manager kwam helaas niet wel de collega van de serveerster die mijn steak op het dikke gedeelte had doorgesneden en meedeelde dat de steak wel rare was. Om te sfeer aan tafel niet te veel te bederven heb ik het daarbij gelaten.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super locatie. Hebben lekker buiten kunnen eten. Aardig personeel en de gerechten waren erg goed. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld

Authentieke argentijnse maaltijden, gedegen personeel, prachtig uitzicht, wat wil een mens nog meer?

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Gauchos Aan de Maas bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Gauchos Aan de Maas geweest? Deel je ervaringen!