“Slechte tent waar de airco aan staat met de deur open!”
Beoordeling van De With

De With
Geclassificeerd als nr. 392 van 1.462 Restaurants in Rotterdam
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een onvriendelijk personeel. Als je vraagt of de airco uit mag omdat het koud is en omdat de deur open staat, zegt het barpersoneel dat 21 graden een prettige temperatuur is. Super onbeschoft en kom hier nooit meer!

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld

Reserveren is een drama. Telefonisch niet te bereiken, wij waren met 10 personen voor de lunch en moest het via de gewone mail doen.
Ook daar wordt slecht op gereageerd. Uiteindelijk vriendelijk mailtje dat ze een tafel voor ons zouden klaar zetten om 12u.
Ik had ook erbij vermeld dat we van tevoren eerst nog een kopje koffie zouden drinken rond 11.30 daar werd niets over gezegd. Bleken ze nog niet open te zijn, toen we om 12u er aan kwamen wist de ober van niks, tafels moesten we zelf aan elkaar schuiven en de ober was nog in verwarring dat ie ineens 10 personen binnen had voor de lunch.
Hij heeft dit wel sportief opgepakt maar ik heb er geen geweldig gevoel over

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 8 mannen wezen eten, een ieder was lovend over de kwaliteit en de hoeveelheid. Een aanrader is de slagersplank voor 2 personen.

Kom hier zeker een keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig maar toch vreemde straat. Aangenaam terras, goeie en vlotte bediening. De steak, angus beef was zeer lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op het terras bij De With leuke bediening en lekker vlees prijs kwaliteit is ok.de jagersplank is een aanrader wij komen terug ...

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De With bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In De With geweest? Deel je ervaringen!