“Fantastisch eten voor een 'cafe'!”
Beoordeling van Vader Kleinjan Café

Geclassificeerd als nr. 2 van 1.376 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Stadsdriehoek
Wijk: Stadsdriehoek
1 september 2020 beoordeeld

Zoals de titel zegt: heerlijk gegeten op dit grote maar knusse terras in de Oude Haven. Personeel was super behulpzaam en de service was snel. Leuk ook om te zien hoe de chef en het meisje in de piepkleine keuken restaurantwaardige borden uitserveren. Wij komen niet uit Rotterdam, maar als we terug zijn komen we hier absoluut terug.

30 augustus 2020 beoordeeld

Vandaag weer heerlijk geluncht met onze 2 kleine kinderen bij Vader Kleinjan. Mooie locatie en voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Eten was weer top en het personeel is altijd zo lief voor de kinderen!

29 augustus 2020 beoordeeld

Leuke plek aan de oude haven om even een biertje te doen of te lunchen, vriendelijk personeel en goede service

29 augustus 2020 beoordeeld

De beste plek in Rotterdam om gezellig een biertje te eten. De tosti kip kaas is van harte aan te bevelen voor een lekkere lunch. 10/10

28 augustus 2020 beoordeeld

Mooie locatie aan de oude haven, op een mooie dag zonovergoten. Het personeel is altijd vriendelijk en de bestelling laat echt nooit lang op zich wachten! Het eten is zwaar boven verwachting, zeker voor een “café”.

Reizigers die Vader Kleinjan Café bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Vader Kleinjan Café geweest? Deel je ervaringen!