TripAdvisor

wo 23-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.464 Restaurants in Rotterdam
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht geen uitgebreide kaart, maar wat je krijgt is lekker aan een eerlijke prijs. Het terras is heerlijk om te zitten. Goede sfeer, vriendelijke en vlotte bediening. Een verborgen parel!

9 september 2019 beoordeeld

Niks anders te zeggen dan top service! Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

7 september 2019 beoordeeld

Eergisteren een hapje gaan eten met mijn ouders bij Vader Kleinjan. Een kleine kaart, maar precies groot genoeg en voor ieder wat wils. We waren met 3 personen en werkelijk alle 3 waren we blij verrast met wat we voorgeschoteld kregen. De eigenaar en het personeel namen goed de tijd voor ons en zijn ook niet vies van een gezellig praatje. Na een gezellige avond zijn ze goed voldaan vertrokken richting huis! Keep up the good work en tot snel!

4 september 2019 beoordeeld

Met z'n vieren hier gegeten en dat was een uitstekende ervaring. Een eenvoudige kaart, uitstekende bediening en uitstekend eten en als vier Limburgers stoofvlees niet kunnen beoordelen, dan weten wij het ook niet meer.

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige locatie voor een hapje en een drankje. Het eten is erg lekker en wat het hier helemaal super maakt is de persoonlijke service. Ik kom hier zeker vaker terug.

Reizigers die Vader Kleinjan Café bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Vader Kleinjan Café geweest? Deel je ervaringen!