Wen
Rotterdam, Nederland

Fijn hotel op top locatie

Beoordeling van Room Mate Bruno
5,0 van 5 bollen3 mei 2024 beoordeeld
Top hotel op een fijne locatie. Je zit zo in het centrum waar veel bezienswaardigheden en winkels zijn Ruime kamer met alles erop en eraan. Het ontbijt was ook top: veel keuze in eten en drinken.
Erg vriendelijk personeel.
Echt een aanrader.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 8 mei 2024
Beste TravelWendy01,

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je ons hotel op een toplocatie waardeert en genoten hebt van de ruime kamer, onze service en het uitgebreide ontbijt. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Eline
1.4 km van Room Mate Bruno
Restaurant
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 24 maart 2024

Een uniek hotel met bijzondere inrichting waar het ons aan niets ontbrak. De bedden waren erg groot wat voor ons lange mensen ideaal was! Het ontbijt buffet was heerlijk, het personeel erg aardig. Deze ervaring is echt voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2024
Claire Gogarty, Guest Services / Front Office van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2024

Beste Road11000671626,

Wat geweldig om te horen dat je een unieke ervaring hebt gehad bij Room Mate Bruno in Rotterdam!

We zijn verheugd dat je de bijzondere inrichting van ons hotel hebt gewaardeerd en dat je niets tekortkwam tijdens je verblijf. Het is fantastisch om te horen dat de bedden erg groot waren en perfect voor lange mensen zoals jij! Bovendien doet het ons veel plezier dat je hebt genoten van ons heerlijke ontbijtbuffet en de vriendelijkheid van ons personeel.

Het is ons een genoegen om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nog meer bijzondere ervaring.

Ivana
Room Mate Bruno

Beoordeeld op 10 maart 2024

Top hotel, de ligging was ideaal. Goed toegankelijk met de wagen en vlak bij het centrum.
Super vriendelijk onthaal, leuke inrichting en de kamers waren ruim en zeer netjes.
Als dat allemaal niet goed goed genoeg is … Het ontbijt … WAUW! Zeer uitgebreid, voor ieder wat wils.
Het hotel ligt langs de foodhallen, leuke locatie met tal van verschillende standjes van wereldkeukens, allemaal te bestellen als room service ;-)
Echt een aanrader voor een bezoek aan Rotterdam!

Datum van verblijf: maart 2024
Dhr de Rave, General Manager van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2024

Beste Maarten,

Dankjewel voor je geweldige recensie! We zijn blij dat je zo'n fantastische ervaring hebt gehad bij Room Mate Bruno.

We zijn blij dat je ons hotel, locatie, ontvangst, inrichting, kamers en ontbijt hebt gewaardeerd. Bedankt voor het aanbevelen aan anderen.

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen!

Burg de Rave
Hotel Directeur
Room Mate Bruno

Beoordeeld op 27 januari 2024

Ideaal gelegen hotel. Mooie kamers en mooie inrichting. Lekker rustig ook. Geen last van buren of buiten gehad.

Wegens een foutje in de boeking een kamer gekregen met de bedden uit elkaar. Dat was niet wat wij wilden. Dit besproken bij de balie en ondanks een haast volgeboekt hotel is dit naar alle tevredenheid opgelost! Echt toppers.

Ontbijt is ook een aanrader. Heel divers en voor ieder wat wils.

Dit was voor ons het 2e bezoek aan dit hotel en we raden het iedereen aan!

Datum van verblijf: januari 2024
Claire Gogarty, Guest Services / Front Office van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2024

Beste Judith,
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! We zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat het de situatie rondom de bedden snel is opgelost. We kijken ernaar uit u een volgende keer weer bij ons te verwelkomen! Hartelijke groet, Eline - Team Bruno

Beoordeeld op 19 september 2023

Langere periode 4 nachten per weer verbleven in hotel Bruno. Kamers zijn niet schoon, worden gedurende het verblijf ook niet dagelijks schoongemaakt. Als je dit aangeeft bij de receptie wordt er gezegd ja hoor die zijn wel geweest. Echter was dat absoluut niet zo. Vieze handdoeken van de grond worden opnieuw opgehangen en dien je maar opnieuw te gebruiken. Weinig positiefs te vertellen. Vieze kast deuren, met de druppels erop. Vloer niet gestofzuigd. Stof overal op alles.

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Claire Gogarty, Guest Services / Front Office van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2023

Beste Lennev2019, Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons om te lezen dat de netheid in uw kamer uw verblijf en gevoel over Bruno ten schade heeft gedaan. Dit is iets wat we zeker zullen bespreken met het housekeeping team. We waarderen uw feedback ten zeerste en zullen altijd streven naar verbetering. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Bruno. Met vriendelijke groet, Claire, Front Office Manager

Beoordeeld op 10 september 2023

Ruime kamer met vrolijk, warm design. Hoge plafonds en erg goede douche. Dubbele wasbak voelt erg luxe. Geen waterkoker is een minpunt. Wel op verzoek verkrijgbaar via de receptie. Uit checken en ontbijt tot 12 uur groot voordeel. Ruim assortiment, goede kwaliteit. Erg goede locatie, direct aan de food hallen en bij de Maas kade. Parkeren was goede prijs, wel krap als je een grote wagen hebt. Zeker aan te bevelen om het centrum te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2023
Claire Gogarty, Guest Services / Front Office van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2023

Beste Jelger, Bedankt voor uw review. Wij zijn erg blij om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. We zien u graag nog een keer terug. Met vriendelijke groet, Ivo - Team Bruno