Travelocity
Orbitz.com
HurbUS$ 138
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Op de eerste plaats wat ons betreft heeft dit hotel een top ligging! We hadden een standaard kamer. Vriendelijke ontvangst. Nette en schone kamer. Lekkere regendouche, goed bed. Uitchecken was best druk maar liep goed door. Wij ontbijten nooit in een hotel. Ook hier in de buurt genoeg lekkere ontbijtjes verkrijgbaar. Bagage kon in hotel blijven staan. Prijs/kwaliteit zeer goed. Tip: parkeren met je gratis auto bij metro station Slinge. Met je OV kaart met de metro naar station Wilhelminaplein(6 minuten). Dit station ligt in de straat van het hotel. Als je binnen 72 uur weer met je OV kaart terug gaat met de metro naar station Slinge hoef geen parkeerkaarten te betalen! Spaar je al snel €20 tot €30 per dag uit.

Kamertip: Tip: parkeren met je auto gratis bij metro station Slinge. Zie uitleg in de beoordeling!
Datum van verblijf: augustus 2021
Desire Buijteweg, Other van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Beste gast,
Bedankt voor je mooie review betreffende je verblijf in Bruno. Wat geweldig om deze prachtige complimenten te lezen, dit is uiteindelijk waar we het ook voor doen!
Komen jullie snel eens terug? Wij kunnen niet wachten!
Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 26 augustus 2021 via mobiele applicatie

We zijn 2 nachten verbleven in dit hotel. De eerste kamer dat we hadden was een kamer zonder ramen. Dit was niet aangenaam maar das misschien persoonlijk. De tweede nacht hadden we een kamer gevraagd aan de buitenzijde van het hotel, deze kamer was veel beter, groter en natuurlijk met een raam. Het ontbijt was goed. De service en personeel was zeer vriendelijk. Er was ook een ondergrondse parking dat was ook een plus punt.

Beste Sammy,
Hartelijk dank voor deze prachtige review! Wat fijn om te lezen dat je zo genoten hebt in onze prachtige exterior kamer.
Ik zal je review intern delen, mijn collega's zullen dit geweldig vinden!
Zien we je snel?

Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Basis dingen als bed en douche zijn goed verder was het een grote teleurstelling. We verbleven hier voor familie uitje en ik had 4 kamers gereserveerd. Vanaf de reservering ruim 2 maanden van te voren heb ik verschillende malen telefonisch en per mail contact gehad met het hotel. Ben op 19 juni zelfs nog langsgegaan. Alles om te zorgen dat het uitje vlekkeloos zou verlopen. Telkens heb ik aangegeven dat het om een groep ging en ik dus alles regelde voor 4 kamers en dat we een programma hadden. Niemand heeft in de weken gezegd dat voor 4 kamers dingen regelen niet kan of dat ontbijt met 7 mensen een probleem kon zijn.
Bij het inchecken bleek dat alles per kamer moest en niet in een keer voor 4 kamers kon inchecken. Na een hele vervelende discussie en totale wachttijd van 3 kwartier waardoor ons programma dreigde mis te lopen kwam er een vorm van mee denken waardoor we uit eindelijk nog net voordat de watertaxi voor ons klaar lag konden omkleden in 20 minuten. Gedurende de wachttijd, werd er niets aangeboden, wat voor mijn ouders die richting de 80 gaan best aardig geweest was.
Inmiddels was ook duidelijk dat gezamenlijk ontbijten alleen om 8 uur kon. Dat was voor ons volstrekt onbespreekbaar en ik verwees naar de mails over het ontbijt waarop de dame achter de balie zei dat ze geen tijd had om mail te lezen. Die discussie heb ik geparkeerd voor na het diner.
Uit eindelijk konden we wel ontbijt beneden ophalen en boven in de barruimte opeten. Niet handig,maar goed dan konden we in elk geval ontbijten met de groep.
Ook het uitchecken kon natuurlijk pas als ik alle vier de kaarten waarmee je deur opent inleverde. En niet toen we nog even moesten wachten op een familielid waardoor het programma weer spannend werd. Alles was al betaald, dus waarom niet even flexibel zijn. Toen ik echt kon uitchecken vroeg de dame achter de balie of alles naar wens was. Ik antwoordde Nee en daarop ging ze uitleggen dat het aan mij lag en niet aan het hotel, want ze hadden nu eenmaal een systeem.

Kamertip: Ga niet met groep.
Datum van verblijf: augustus 2021
Dhr de Rave, General Manager van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2021

Geachte gast, beste Jet,
Hartelijke dank voor de uitgebreide feedback n.a.v. het verblijf jl. Onze oprecht excuses voor de ervaring tijdens het familie weekend. Het is duidelijk dat we op een aantal onderdelen niet hebben kunnen laten zien wat we op het gebied van service en gastvrijheid voor ogen hebben. Aangezien we veel groepen in ons hotel ontvangen, en daar juist veel complimenten over ontvangen, ben ik er van overtuigd dat dit een uitzondering is geweest. Ik hoop daarom dat we toch in de toekomst nogmaals de kans krijgen u en uw groep te laten zien dat ons team wel degelijk in staat is uw gezelschap gastvrij te ontvangen.
nogmaals excuses namens het gehele team
Hartelijke groet,
Burg de Rave
Hotel Director

Beoordeeld op 9 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, leuke hippe sfeer qua interieur Goed gelegen, vlakbij de Erasmusbrug. Overal binnen 30 min op loopafstand.
Vlakbij het fotomuseum en het luxorheater.
Mooie kamer, sfeerverlichting lekker zacht tapijt.

Datum van verblijf: augustus 2021
Desire Buijteweg, Other van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2021

Beste Eline,
Hartelijk dank voor je mooie review! Wat een leuk compliment! Super om te lezen dat je hebt genoten van ons unieke design en onze centrale locatie.
Zien we je snel weer?
Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi verbouwde voormalig pakhuis. Mooie ligging op kop van Zuid met dus vlakbij het centrum en bv Katendrecht, lopend te bereiken via loop/fietsbrug.
De tent is hip en onpersoonlijk. Allerlei kleine gebreken worden blijkbaar niet opgemerkt. Zoals: kapotte en ontbrekende kopjes op kamer, niet aanvullen van minibar (die is er dus, top!), te korte doucheslang, kapotte bedlamp en een hoekje voor de fietsen in de parkeerkelder ipv fatsoenlijke stalling voor zelf meegebrachte fietsen.
De keuze bij het ontbijtbuffet is dan weer helemaal top!

Datum van verblijf: juli 2021
Dhr de Rave, General Manager van Room Mate Bruno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2021

Beste gast,
Dank voor het achter laten van deze uitgebreide review.
Fijn om te lezen dat de locatie goed is bevallen. De overige punten gaan we intern bespreken en oppakken met de verschillende teams. Het zijn juist de details die een verblijf in Bruno tot een succes moeten maken aangevuld met een warm welkom.
Excuses dat dit niet zo is ervaren!
Ik hoop dat u toch nog een keer in Bruno zult verblijven om te ervaren dat dit een incident is geweest en we wel degelijk in staat zijn een persoonlijke service te bieden.
Graag tot een volgend verblijf.
Hartelijke groet,
Burg de Rave