“Verrassend”

Geclassificeerd als nr. 421 van 1.464 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Oude Westen
Wijk: Oude Westen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Is weer eens wat anders als de gemiddelde Chinees. Was voor ons de eerste keer dat we de Koreaanse keuken hebben ervaren. Een positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Erg lekker allemaal. Engelstalige bediening. De inrichting is weinig inspirerend.

Datum van bezoek: september 2019

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk avondje gesmuld bij Bapboss! De kippenvleugels zijn ernorm sappig en smaakvol, de ribbetjes zijn verslavend lekker. Toetjes zijn ook zeker de moeite waard om te proberen.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een tijdje terug met 2 personen gegeten. Open keuken waardoor je helaas al snel naar eten ruikt. Houd daar dus rekening mee. We hebben lekker gegeten. Personeel was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2019
2 maart 2019 beoordeeld

Het eten was er prima, de gefrituurde kip vonden we heerlijk.
Wat we heel jammer vonden, is dat de medewerkers heel snel onze borden gingen opruimen en de hele tijd vroegen of we nog iets anders wilden bestellen. Ook keken ze de hele tijd met de blik van 'ga snel weg, er komen nog klanten'.
Het was vrijdagavond rond 21:15 en de zaak sluit om 22:00. Er kwamen al geen klanten meer rond 20:45. Een van de medewerkers vroeg of we de rekening wilden, beetje onbeleefd. Heel jammer dit. We zijn toen maar weggegaan.

Datum van bezoek: februari 2019
25 februari 2019 beoordeeld

De gerechten die wij kozen waren verrassend goed. Het vlees heerlijk mals en van uitstekende kwaliteit en vooral de smaken zijn super. Verder werden we gastvrij onthaald en heel vriendelijk en attent bediend.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Bapboss bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Bapboss geweest? Deel je ervaringen!