Geert V
Mechelen, België

perfect stadshotel met zeer centrale ligging

5,0 van 5 bollen29 apr 2024 beoordeeld
Heel vriendelijke mensen, zeer nette en ruime kamers, heel stil om te slapen .
Lekker ontbijt, vriendelijke mensen. door de centrale ligging is dit de perfecte uitvalsbasis om de stad Rotterdam te bezoeken.
Parking is geen enkel probleem? vlak achter het hotel ligt een zeer ruime parking.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste GeertV830,

Bedankt voor uw lovende woorden over uw verblijf bij ons! We zijn verheugd dat u ons stadshotel als perfect beschouwt, met een zeer centrale ligging die ideaal is voor het verkennen van Rotterdam.

Het is fantastisch om te horen dat u onze vriendelijke medewerkers waardeerde, evenals de nette en ruime kamers waarin u heerlijk kon slapen. We streven er altijd naar om onze gasten een comfortabele en rustige ervaring te bieden, en het doet ons goed te horen dat we hierin geslaagd zijn tijdens uw verblijf.

We zijn blij dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijt en dat u onze centrale ligging als een voordeel hebt ervaren. En het is inderdaad handig om te weten dat er een ruime parkeergelegenheid vlak achter het hotel is.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even perfect verblijf bij ons!

CityHub
  • Vio.com
2.6 km van Hotel The James Rotterdam
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 20 april 2024

Vriendelijk ontvangst, locatie is hartje centrum. Lounge ruimte op 2de verdieping heeft ons verrast, echt top! Als er een festival in de stad is echt een aanrader om er te verblijven

Datum van verblijf: april 2024
The James Hotel, Guest Services / Front Office van Hotel The James Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste 436kp,

Bedankt voor uw positieve feedback over uw verblijf bij ons! We zijn blij om te horen dat u vriendelijk bent ontvangen en dat u de centrale locatie van ons hotel waardeerde. Het is geweldig om te horen dat de lounge op de tweede verdieping u heeft verrast en dat u er echt van genoten heeft!

Het doet ons goed te horen dat u ons hotel aanbeveelt, vooral tijdens festivals in de stad. We streven ernaar om onze gasten een memorabel verblijf te bieden, en het is fantastisch om te horen dat we daarin zijn geslaagd tijdens uw verblijf.

Nogmaals bedankt voor uw positieve woorden, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo aangenaam verblijf bij ons!

Beoordeeld op 7 april 2024

Een top verblijf gehad in The James! wat een fantastische locatie! direct uit je hotel bij de winkels, restaurants en kroegen. Hotel heeft een mooie inrichting, de bedden lagen lekker, niet van die doorgezakte matrassen, een goede douche en topservice van het personeel, waren erg vriendelijk en behulpzaam

Beste C7012SVsarab,

Wat geweldig om te horen dat u een topverblijf heeft gehad bij The James! We zijn blij dat u onze fantastische locatie in het hart van de stad heeft gewaardeerd, met directe toegang tot winkels, restaurants en kroegen.

Het doet ons goed te horen dat u tevreden was met de inrichting van het hotel, de comfortabele bedden, de goede douche en de topservice van ons personeel. We streven er altijd naar om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden, en het is fantastisch om te horen dat ons team vriendelijk en behulpzaam was tijdens uw verblijf.

Bedankt voor uw vijfsterrenrecensie en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo plezierig verblijf bij The James!

Beoordeeld op 7 april 2024 via mobiele applicatie

Mooi hotel, gelegen in het centrum van de stad. Op 10 minuten loopafstand van het centraal station.
Op 300 meter van het stadhuis en daarmee ook een metrostation aan de ene kant. En op 200 meter de winkelstraten aan de andere kant.
Kamer met een groot bed, prima badkamer met toilet en douche.

Kamertip: Op de 2e etage de mogelijkheid in een mooie ruimte om mbv selfservice-winkel drank en voedsel te kopen, voor zowel ontbijt als bar.

Beste carolienb408,

Bedankt voor uw positieve feedback over uw verblijf bij ons! We zijn erg blij dat u onze centrale locatie in het hart van de stad waardeerde, met gemakkelijke toegang tot het centraal station en de metrostations, evenals de nabijheid van het stadhuis en de belangrijkste winkelstraten.

Het doet ons goed te horen dat u genoten heeft van onze comfortabele kamers, met een ruim bed en een goed uitgeruste badkamer. We streven ernaar om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden en het lijkt erop dat we hierin geslaagd zijn tijdens uw bezoek.

Nogmaals bedankt voor uw positieve opmerkingen en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een net zo plezierig verblijf in ons hotel!

Beoordeeld op 4 april 2024

Samen met mijn moeder verbleven in het weekend. Super leuke stad en een ontzettend gave locatie om te zitten! Wij hadden een goed uitzicht vanaf de 13e verdieping en de kamer was erg ruim. Personeel ook altijd vriendelijk en gastvrij. Erg tevreden, kom zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: maart 2024

Beste LauraMatti95,

Wat geweldig om te horen dat jij en je moeder een super verblijf hebben gehad bij ons! Rotterdam is inderdaad een prachtige stad en we zijn blij dat jullie hebben genoten van jullie tijd hier. Het doet ons goed te horen dat jullie het uitzicht vanaf de 13e verdieping en de ruime kamer hebben gewaardeerd.

Ons personeel streeft er altijd naar om vriendelijk en gastvrij te zijn, dus het is fantastisch om te horen dat jullie dit zo hebben ervaren. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een positieve ervaring tijdens jullie verblijf.

Bedankt voor jullie positieve feedback en we kijken er naar uit om jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog een geweldig verblijf bij ons!

Beoordeeld op 4 april 2024

The James is een super toffe locatie voor een heerlijk nachtje weg met je partner, ze verzorgen alles tot in je puntjes. De locatie is perfect, midden in de stad en je loopt met gemak overal heen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en je kunt er altijd terecht met alle vragen over de stad en faciliteiten van het hotel.

Beste 109renskek,

Bedankt voor de fijne beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie een perfecte ervaring hebben gehad tijdens jullie verblijf bij ons. We streven ernaar om alles tot in de puntjes te verzorgen en het doet ons goed te horen dat dit is gelukt. Onze centrale locatie maakt het inderdaad gemakkelijk om de stad te verkennen en alle bezienswaardigheden te ontdekken.

Het is fantastisch dat jullie ons personeel als zeer vriendelijk en behulpzaam hebben ervaren. We staan altijd klaar om te helpen en om te zorgen dat jullie alles hebben wat jullie nodig hebben, of het nu gaat om informatie over de stad of over onze faciliteiten.

Bedankt voor jullie positieve feedback en we hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog een heerlijk verblijf bij ons in The James!