Gratis annuleren tot 28-01-22
FindHotelUS$ 95
eDreamsUS$ 98
Destinia.comUS$ 146
Beoordeeld op 27 november 2021 via mobiele applicatie

Gaaf ingericht hotel en super vriendelijke mensen met een leuk food market concept. Stijl is hotel chic met veel goud donker en fluweel. Lekker druk helemaal met de kerstbomen nu. Ligging in hartje centrum met parkeergarage tegenover is ideaal en ook vanaf het station is het maar een klein stukje wandelen.

Reistype: Reisde alleen
The James Hotel, Guest Services / Front Office van Hotel The James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2021

Beste Edwin,

Mega bedankt voor de fijne review, we waarderen dat enorm. Super fijn om te horen dat de sfeer en inrichting u bevallen is en dat u de staff ook als fijn ervaren hebt. We doen altijd ons best om onze gasten een verwelkomend gevoel te geven en proberen het voor hun zo makkelijk mogelijk te maken.

We hopen u snel weer warm te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 15 november 2021

Ons tweede verblijf in The James. We hadden wat te vieren dus boekten twee nachten ‘romantic night away’. Hier was een flesje prosecco (lekker gekoeld in een ijsemmer met twee mooie glaasjes erbij) en een love bag inbegrepen, héél fijn! De dag nadien kwamen we, na een dag heerlijk citytrippen in Rotterdam, terug op de schoongemaakte kamer maar stonden de lege ijsemmer, lege fles, vuile glazen (zowel die van de prosecco als de waterglazen van de kamer) nog op de niet-schoongemaakte salontafel. Echt een aangename verrassing. Op dag 2 bij het uitchecken werd niet gepolst hoe ons verblijf was geweest, ook weer jammer.
Daarnaast: uitstekende ligging, prachtige en gezellige decoratie in de lobby en de ontbijtruimte.

Datum van verblijf: november 2021
The James Hotel, Guest Services / Front Office van Hotel The James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2021

Beste Iris,

Dank u wel voor uw review! Super leuk om te horen dat het de tweede keer is dat wij u mochten verwelkomen en mega bedankt voor de mooie complimenten. A romantic night away is altijd een goede keuze, we zijn blij dat jullie dit beviel! Mijn excuses voor de niet opgeruimde kamer tijdens de tweede dag van uw verblijf, wij snappen u volkomen. U mag dit altijd aangeven bij de receptie, onze receptionisten regelen dit meteen met onze housekeeping en zorgen ervoor dat de kamer weer fris is. We hopen dat u verder heeft kunnen genieten van Rotterdam en het verblijf.

Warme Groet,

Beoordeeld op 7 november 2021 via mobiele applicatie

Mooi en hip hotel in hartje centrum van Rotterdam.
Nette moderne kamer. TV, zit hoekje, bureau enz.
Koffie en thee op de kamer, mooie badkamer zonder bad. Met föhn en vergroot spiegel. Leuk ingericht.

Minpunt erg klein, handdoeken waren oud en versleten.

Kamertip: Reserveer oprijs een parkeerplek.
Datum van verblijf: november 2021
The James Hotel, Gastenservice/Front Office van Hotel The James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Beste Nulkes,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, mooi en hip zijn zeker woorden maar wij ons in hopen te kunnen vinden. Het is in ieder geval heel fijn om te zien dat u ons op deze manier omschrijft. Wij zijn 3,5 jaar open in Rotterdam Centrum en kijken nog elke dag hoe wij onze inrichting mooi kunnen houden dus het doet ons zeker goed om te zien dat het u bevallen is. Ik zie dat u wellicht zelfs al ons hotel in kerstsfeer heeft meegekregen. Goed dat u doorgeeft dat de handdoeken niet meer de juiste kwaliteit hadden, onze excuses hiervoor, wij zijn bezig gegaan met het vernieuwen van de linnen dus hier zal zeker meer aandacht op gevestigd worden. Wat betreft de grootte van de kamer is de Economy Double inderdaad onze kleinste optie, wellicht zal een volgende keer een Comfort Double meer naar wens zijn mocht u nogmaals bij ons verblijven.

Hopelijk zien wij u nogmaals terug bij The James.

Warm greetings,
Esmeralda - Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 30 oktober 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk centraal in het centrum gelegen hotel, met hartelijke medewerkers en luxe maar laagdrempelig concept. Iedereen denkt mee en is oprecht vriendelijk.

Mooie ruime kamers, 24/7 foodmarket werkt als concept goed. Geen verspilling, noch te weinig.

Datum van verblijf: oktober 2021
The James Hotel, Gastenservice/Front Office van Hotel The James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2021

Beste Stef,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze review met onwijs mooie complimenten wat betreft ons personeel.
Wij hebben bewust gekozen voor onze foodmarket de hoofdreden hiervan is inderdaad om verspilling tegen te gaan.
Tijdens uw volgende verblijf zullen we er alles aan doen om uw verwachtingen opnieuw te overtreffen.

Lindsay - Front Office Manager

Beoordeeld op 23 oktober 2021

personeel is vriendelijk, mooi aangekleed en super locatie. minpuntje: de winkel en ontbijt zijn prijzig. verder prima! we hebben ons prima vermaakt en het was plezierig om terug te keren naar het het hotel

Datum van verblijf: oktober 2021
The James Hotel, Guest Services / Front Office van Hotel The James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2021

Beste Joep,

Dank u wel voor uw kort maar bondige review.

We zijn blij om te horen dat u onze staff als vriendelijk ervaren heeft en u onze interieur en locatie fijn vindt. Goed om te horen dat u zich vermaakt heeft, dat vinden wij het belangrijkste!

We hopen u snel weer warm te mogen verwelkomen.