Gratis annuleren tot 29-10-21
eDreamsUS$ 132
Priceline
CheapTicketsUS$ 132
4 weken geleden beoordeeld

Voor mijn vriend zijn verjaardag had ik van alles gepland in Rotterdam. Vooraf al contact gehad met het hotel om een en ander te regelen. Super opgepakt en netjes alles geregeld. Heerlijke bedden, grote kamer met nog een bank waar je lekker kunt relaxen. Wij zaten op afdeling 15. Op de 2e afdeling kan je in de foodmarket van alles halen voor op je kamer of lekker daar opmaken in de lounge. Aangezien ik de komende week een aantal dagen in het ziekenhuis moet zijn en het hier zo goed bevallen is, meteen maar voor drie nachten geboekt. Voelt als meer dan een hotelkamer, vlakbij alle winkels, tram , restaurants etc.
Dus tot snel!!

Beoordeeld op 14 september 2021

Goede ligging, vriendelijk personeel. Te hard kussen, totaal niet aangenaam om op te slapen. Heel de nacht bleef de ventilatie van de badkamer draaien, zeer luid ! En kamer was ook niet helemaal netjes. Nog verschillende stofnetten in de hoek gevonden. Prijs is ok.

Beoordeeld op 5 september 2021

In september 2021 heb ik een weekend in The James geslapen. Ik ben met de auto gekomen en kon de auto in hun parkeergarage parkeren. Na het inchecken door de vriendelijke receptioniste ben ik na mijn kamer gegaan. Het ontbijt is geen buffet, maar er is foodmarket waar je zelf je eten kunt pakken en je moet het daarna nog wel betalen. Ook kun je hier drankjes en hapjes voor op de hotelkamer of voor overdag halen. Na 2 heerlijke nachten was het weer tijd om naar huis te gaan. Het bed sliep erg goed en op de tv kun je naast de gewone zenders ook gratis gebruik maken van Netflix, Disney+, prime video.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Mooie, ruime en schone kamer en prettige locatie midden in het centrum van de stad. Niet gehorig! Mooi uitzicht van de stad. Foodcourt voor ons geen plek voor ontbijt, maar genoeg in de buurt. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2021
The James Hotel, Guest Services / Front Office van Hotel The James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2021

Beste gast,

Bedankt de tijd te nemen om uw verblijf bij The James te beoordelen. We vinden het enorm belangrijk om te weten hoe onze gasten het ervaren hebben en waar we kunnen groeien. Het is heel fijn om te horen dat u ten volle hebt genoten van de schone kamers en de locatie. Ons housekeeping team is elke dag met veel liefde paraat om de properste kamers aan te bieden. Omdat we in het midden van de stad zitten en inderdaad veel gezellige zaken rondom ons hebben, bieden we 24/7 food market aan. Ik geef het compliment aan ons personeel meteen door, dit horen we zeer graag!

Hopelijk kunnen we u snel nog eens verwelkomen!

Warm greetings,
The James Family
Gregory - front office

Beoordeeld op 25 augustus 2021

Een goede communicatie en service door de receptie, zowel voor aankomst als tijdens het verblijf.
Parking is een grote meerwaarde!
Ligging is ideaal om te shoppen, eten en bezoeken
Kamers zijn ruim en heel net met heerlijke bedden.

Datum van verblijf: augustus 2021
The James Hotel, Guest Services / Front Office van Hotel The James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2021

Beste Ellen,

Dankuwel dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven over uw verblijf. Daar hechten we veel belang aan! Wij vinden het zeer leuk te horen wat onze gasten van ons verblijf vonden en waar we kunnen verbeteren. Ons team staat elke dag met heel veel passie klaar om onze gasten de beste ervaring te bieden, wat fijn dat dit bij u ook zo is aangekomen. Ondanks onze locatie middenin het drukke centrum van Rotterdam zijn we toch blij dat we onze gasten een veilige parkeerplaats kunnen aanbieden. Ik geef het compliment ook zeker door aan ons housekeeping team!

We hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen bij The James!

Warm greetings,
The James Family