“Ook met groep prima ”
Beoordeling van LISA Kitchen Bar

LISA Kitchen Bar
Reserveren met
LISA Kitchen Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 186 van 1.286 Restaurants in Rotterdam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote groep wezen borrelen en daarna eten. Prima bediening en goed eten. Goede uitvalsbasis voor op Zuid.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste bestelling van de drankjes ging nog wel.
Vervolgens 30 minuten gewacht op de kaart en daarna compleet genegeerd.
Bijna de voorstelling in Ahoy gemist.
En snelle burger bij KFC gekocht en tijdens het lopen naar Ahoy weg gewerkt. Wat een leuk begin van onze avond had moeten zijn werd een catastrofe.
Er komt geen herkansing. Shame
!!!!

Danny H, Eigenaar van LISA Kitchen Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2018

Hallo Gerard,

Ik weet dit nog precies, helaas.. Misschien bent u het onderhand vergeten, maar ik had het hier net nog over als voorbeeld.
Dit was verschrikkelijk en ik kan alleen mijn excuus aanbieden, waar u misschien niets aan heeft maar wil dit toch gezegd hebben.
Wat ik wel hoop, omdat het gevoel hopelijk gezakt is, u toch in overweging kan nemen om een keertje weet wat te komen eten en / of te drinken. Graag laten we dan wel zien waar wij voor staan.
Hopelijk tot ziens !

XOXO LISA

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer...ons eerste bezoek was top maar het 2e bezoek viel aardig tegen.

Geen echte gemeende aandacht de vermoedelijke eigenaar met bril die alles de vorige keer nauwlettend in de gaten hield nam de bestelling op en bracht het naar ons toe.

Croutons in de salade terwijl we expliciet verzocht hadden deze er niet in te willen.

Uitsmijter met kaas spek waarbij het eiwit iets te glibberig was. De eerste keer vroeg de Kok zelfs hoe ik de uitsmijter gebakken wilde hebben. De man met bril was duidelijk NIET meer aanwezig in het bedrijf.

Dit resulteerde in lang geklets bij de keuken en met de blonde dame bij de bar door de medewerkers. Ze hadden geen oog voor ons als klant en de blonde dame gaf niet een keer een "is alles naar wens mee".

De man met de bril die vermoedelijk de baas is kan en Mag dit etablissement niet alleen laten.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant om gezellig samen te eten. De ontvangst was super; de bediening is heel attent en gezellig. Eten smaakte goed. We hebben een goede avond gehad!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top zaak ! Proper maar ook lekker en niet al te duur. Uitsmijter ham kaas spek besteld waarbij het extra sneetje brood niet in rekening gebracht werd. Mijn vriendin nam een Humus salade en deze vond ze verrukkelijk.

We namen een plek in vlak bij de "open" keuken. Als klant kan je gewoon de keuken in kijken en dit schept vertrouwen.

De Kok vroeg me persoonlijk of het spek meegebakken moest worden.

We voelden ons welkom en er werd oogcontact gemaakt bij binnenkomst.
Geen vervelende achtergrondmuziek in dit etablissement

Tijdens de marathon Rotterdam waren we iets te vroeg op het zuidplein beland. We waren al heel lang niet op het zuidplein geweest en hadden honger. Na een wandeling langs alle gesloten winkels aldaar waren we ons kapot geschrokken.

Het ooit zo mooie en gezellige zuidplein heeft plaats moeten maken voor een koude uitstraling waarbij de V&D in een ZARA veranderd is, en de nagelstudio's dominant met hun aceton geur aanwezig zijn.

Hoe meer we naar de andere kant liepen hoe meer doner kebab zaken we tegen kwamen...bah! Vieze shoarma zaken vervuilen met hun atmosfeer dit gedeelte van het Zuidplein. Overal zie je doner kebab winkels als paddestoelen de grond uit schieten . Een fatsoenlijke brasserie is nauwelijks meer te vinden in Rotterdam.

GELUKKIG IS ER NU "LISA"!!!

Reizigers die LISA Kitchen Bar bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In LISA Kitchen Bar geweest? Deel je ervaringen!