“Heerlijk eten met top service!”
Beoordeling van 91Spices

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 29 van 1.462 Restaurants in Rotterdam
4 weken geleden beoordeeld

Gezellige en informele sfeer, met ontzettend vriendelijke medewerkers. Fijn dat het halal is, omdat ik nergens anders(in de buurt) hetzelfde kan eten. Eten smaakte ook heerlijk, goed gekruid en met veel smaak. Het interieur is mooi en voelde me zeker welkom om nog even na te borrelen!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via the fork gereserveerd. Later op de avond, korting op het eten. Aardige bediening, wat jong, duurde soms even. Mooi sfeervol restaurant. Eten prima op smaak! Met z’n tweeën 75 euro kwijt en dat al met korting. Best prijzig als de korting er niet af zou zijn. Dichtbij parkeren in de garages bij de markthal of oude haven, helaas niet gratis.

Datum van bezoek: juli 2019
8 september 2019 beoordeeld

Na de laatste verrassende rommelige ervaring aind agustus nu toch weer een bezoekje aan 91 Spices gebracht. Voor de zkeerheid maar wel met een korting via thefork. Maar inmiddels is het weer vertrouwd: iemand heette ons welkom op bj de bar en leidden ons naar ons atfeltje. Volop dukte en weer bekennd en nieuw [personee;ld dat heel attent is. En dat goed samenwerkt met de koks ! HEERLIJK GEGETEN, puike bediening ! Aanrader !!!

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, prima huiswijn. Jeugdige bediening die nog wel wat ervaring kan gebruiken. Men adverteert dat men bij on line reservering een korting van 50% op het eten krijgt. Wij hadden on line gereserveerd maar absoluut niet vanwege deze korting. Daarom hebben wij er bij het afrekenen ook niet op gelet en heeft de bediening hierop niet attent gemaakt waardoor wij de voorgespiegelde korting niet werd toegepast. Eigenlijk zou het restaurant - als men ongevraagd met kortingen adverteerd - hiervoor in zijn kassasysteem een aanpassing moeten maken. Oppassen !!

Datum van bezoek: september 2019
Mariachi91, Guest Relations Manager van 91Spices, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Geache heer/mevrouw, wij adverteren zelf niet online met kortingen. U heeft gereserveerd via Tripadvisor of via The Fork. Het klopt inderdaad dat u op bepaalde tijden met een online reservering via The Fork of Tripadvisor recht heeft op 50% korting. Dit geldt bijvoorbeeld voor de vroege avond (17:30) of late avond (21:00) op bepaalde avonden en met een maximum aantal couverts. U had gereserveerd voor een tijdstip waarop de korting niet geldt, u dient namelijk bij de reservering wel het tijdsblok te pakken waarop de korting geldt. U krijgt dit ook bevestigd per email vanuit The Fork / Tripadvisor. Wij hebben de afgelopen zomer met The Fork Summer ruim 1500 gasten mogen verwelkomen die allemaal gebruik hebben gemaakt van de speciale aanbieding, we hebben hier verder alleen maar positieve ervaringen over gekregen. Als u ons even een mailtje stuurt op info@91spices.nl dan bieden we u graag alsnog een voucher aan om met 50% korting bij ons te komen eten.

Team 91 Spices

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Indiaas eten, mooi restaurant en gevarieerde menukaart en drankenkaart. Wat wil een mens nog meer :-). Ik ben hier al meerdere keren geweest en ben echt te spreken over het eten! De eerste keer was ik aangenaam verrast, de service was ook super!
Echter, de afgelopen 3 keer vind ik de service/bediening minimaal. Serveerster die zich bemoeit met onze bestelling, omdat we veel van dezelfde gerechten bestelden tot sacherijnige gezichten bij het opnemen van bestelling. Het valt mij ook op dat na het eerste drankje niemand meer vraagt of we nog iets willen drinken.

Kortom top restaurant en wil ook nog steeds mijn vrienden en familie naartoe brengen, maar service mag echt beter!

Reizigers die 91Spices bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In 91Spices geweest? Deel je ervaringen!