“Zeker een aanrader”
Beoordeling van 91Spices

91Spices
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
91Spices is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 31 van 1.273 Restaurants in Rotterdam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en een onwijs leuke avond gehad. Verliefd geworden op het naan brood, alleen daarvoor ga ik nog een keer langs! Heel vriendelijk personeel met precies de juiste hoeveelheid aandacht (niet te veel aan tafel, maar ook zeker niet te weinig). Tip: als je niet van heel erg pittig eten houdt zou ik niet de licht pittige gerechten proberen, ze zijn heerlijk maar met een flinke kick!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super restaurant! Een leuk ontvangst, super bediening en ook nog eens heerlijk eten. Echt een aanrader om naar toe te gaan.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige ervaring in de Oude Haven in Rotterdam. Ontzettend leuke werknemers en de eigenaar is een geweldige kerel. Grote aanrader voor mensen die van Indisch eten houden!

21 mei 2018 beoordeeld

Voor ons jaarlijkse teamuitje met 40 man konden we dit jaar terecht bij 91Spices. Na een leuke activiteit hebben we de avond afgesloten met een heerlijk diner bij 91Spices. De communicatie vooraf met de eigenaar was ontzettend fijn en laagdrempelig. De zaak is speciaal voor ons geopend deze dag. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Het eten kregen we in gangen en viel erg in de smaak bij iedereen. De porties waren ruim voldoende en qua keuzes werden we erg verwend. Het restaurant zelf heeft een mooie inrichting en warme sfeer. Met dieetwensen werd goed rekening gehouden. Het personeel was zo'n grote groep nog niet gewend (denk ik), maar ze deden hun best. De eigenaar was overigens wel echt top! Ik heb zelf al vaker gegeten bij 91Spices en ik kom er ook zeker terug. Voor de meeste onder ons was het de eerste ervaring: ook zij zouden hier graag nog een keer terug willen komen.

16 mei 2018 beoordeeld

Wat een fantastisch restaurant is dit. Het ziet er geweldig uit, de bediening is superattent en vriendelijk en het eten was echt verrassend lekker. Echt heel fijn om eens heerlijk Indiaas te eten in een niet-oubollig restaurant. We kregen papadums met sausjes vooraf van het huis. Ik kan eigenlijk geen minpuntjes bedenken. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die 91Spices bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In 91Spices geweest? Deel je ervaringen!