“Great food, Great people, Great prices”
Beoordeling van 91Spices

91Spices
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
91Spices is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 30 van 1.287 Restaurants in Rotterdam
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige ervaring in de Oude Haven in Rotterdam. Ontzettend leuke werknemers en de eigenaar is een geweldige kerel. Grote aanrader voor mensen die van Indisch eten houden!

21 mei 2018 beoordeeld

Voor ons jaarlijkse teamuitje met 40 man konden we dit jaar terecht bij 91Spices. Na een leuke activiteit hebben we de avond afgesloten met een heerlijk diner bij 91Spices. De communicatie vooraf met de eigenaar was ontzettend fijn en laagdrempelig. De zaak is speciaal voor ons geopend deze dag. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Het eten kregen we in gangen en viel erg in de smaak bij iedereen. De porties waren ruim voldoende en qua keuzes werden we erg verwend. Het restaurant zelf heeft een mooie inrichting en warme sfeer. Met dieetwensen werd goed rekening gehouden. Het personeel was zo'n grote groep nog niet gewend (denk ik), maar ze deden hun best. De eigenaar was overigens wel echt top! Ik heb zelf al vaker gegeten bij 91Spices en ik kom er ook zeker terug. Voor de meeste onder ons was het de eerste ervaring: ook zij zouden hier graag nog een keer terug willen komen.

16 mei 2018 beoordeeld

Wat een fantastisch restaurant is dit. Het ziet er geweldig uit, de bediening is superattent en vriendelijk en het eten was echt verrassend lekker. Echt heel fijn om eens heerlijk Indiaas te eten in een niet-oubollig restaurant. We kregen papadums met sausjes vooraf van het huis. Ik kan eigenlijk geen minpuntjes bedenken. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje in Rotterdam te hebben rondgestruind, waren wij rond etenstijd toe aan een goede maaltijd. Een vriendin van ons had ons aangeraden om naar 91spices te gaan. De correctheid van deze keuze liet niet lang op zich wachten. Bij onze binnenkomst werden we hartelijk verwelkomd door een vlotte en vriendelijke jongeman, die hij vertelde ons over de verschillende gerechten die het restaurant te bieden had. Op een joviale wijze wist hij ons enthousiast te krijgen voor meerdere soorten authentieke Indiase gerechten. Vol van enthousiasme en verwachting kwam het eten dan op onze tafel. Langzaam begonnen we stiekem met de eerste hapjes. Dit escaleerde al snel tot op het punt waar alle aanwezigen luidkeels vroegen om de smaak van elk gerecht dat op tafel te vinden was. Ook de lactose intoleranten en vegetariërs moesten hun speciale gerechten met hun leven bewaken omdat iedereen wel “een klein hapje” ervan wilde hebben. Het meest tekenende punt van het diner kwam op het moment dat de bediener die ons zo’n warm welkom had gegeven ons wees op een uitzonderlijk scherp doch lekker gerecht. Nadat de eerste personen rood aanliepen van de hitte, vloog de bediener naar de keuken. Hij kwam terug met een yoghurtgerecht wat de hitte weer koelde en daarnaast ook nog eens buitengewoon lekker was. In mijn ogen typeert dit het restaurant. Aan de ene kant serveren ze geweldig eten, en daarnaast proberen ze er alles aan te doen om de ervaring zo goed en gezellig mogelijk te maken. Ik kan iedereen aanraden om een kijkje te komen nemen in dit heerlijke restaurant. Met wat voor groep u ook komt, de unieke sfeer en kwaliteit zorgen ervoor dat iedereen hier de tijd van zijn leven kan hebben.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten, vriendelijk personeel en mooi interieur! Zeker een aanrader. Ze konden aan alle allergie wensen voldoen (en dat waren er veel). Wij komen zeker nog een keer terug!

Reizigers die 91Spices bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In 91Spices geweest? Deel je ervaringen!