“Nee, voor ons niet meer. ”
Beoordeling van Jamie Oliver's Diner

Geclassificeerd als nr. 681 van 1.273 Restaurants in Rotterdam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Taai en karig, en daarbij ook nog duur.
Toch even een kijkje nemen. Er is al veel over gezegd, dus Zelf proberen is het beste.
De inrichting is modern en ziet er uit als een burgerrestaurant en burgers verkopen ze ook. Wij kozen voor een steak omdat we aardige honger hadden. Er is de keus uit 3, wij namen ze alle 3. Ik schrok echt toen mijn steak werd geserveerd. Een kwart krop ijsbergsla met wat dressing bovenop. Een Sirloin steak met knoflookboter en een mini tonnetje frietjes. (26 euro) De sla was best knapperig, de steak taai, echt helemaal niet lekker. Frietjes prima, mag best iets meer zijn. Alles geserveerd op een metalen bord, waardoor het snel afkoelde. Ik werd er een beetje naar van, zo viel het tegen.
Echt jammer.

Larissa M, Public Relations Manager van Jamie Oliver's Diner, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2018

Beste Victor,

Bedankt voor uw feedback. Ik zal deze door communiceren aan ons team. Wij hebben ondertussen een nieuwe kaart doorgevoerd met was zachtere prijzen. Ons vlees blijft echter wel wat duurder, omdat we vlees van een hogere welzijnsgraad en vooral zo lokaal mogelijke producten gebruiken.

Wellicht wilt u een keer onze ontbijtkaart proberen met items als eggs benedict, philly cheese steak & pancakes.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren op een dinsdag avond, voorafgaand aan avondje theater onverwachts in Jamie's diner terecht gekomen. Werden vriendelijk ontvangen en geholpen. De gerechten op de kaart waren de gerechten die je in een diner verwachten waarbij zowel de starters als de plates lekkere verassingen waren. We bestelden allemaal wat verschillends als starter zo werd een shared diner wat gezien de porties geen probleem id. De plates, op 1 steak na, waren de andere steak, de burger en het broodje pulled pork prima. Vergeet niet de een bijgerecht te bestellen maakt het compleet. Tip in deze, fiets van zoete aardappel. Absoluut een keer doen als je zin hebt in een Italiaanse "diner"!

Larissa M, Public Relations Manager van Jamie Oliver's Diner, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Beste Ajmijn,

Super bedankt voor de review. We zijn erg blij dat u zo vriendelijk ontvangen en geholpen bent :) Natuurlijk ook fijn te horen dat u heerlijk gegeten heeft. We hopen dat we jullie snel weer mogen verwelkomen.

Jamie Olivers Diner

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste bezoek aan deze Diner voor een lunch. Binnenkomst door walm van bbq lucht, harde muziek, hip interieur met “diner banken”.
Super aardige bediening door engelstalige dame. Kaart beperkt voor lunch en pittige prijzen.
We kiezen voor 2x 1/4 kip en 1 griekse salade.
Kip wordt op een warm dienblad geserveerd waarop papier ligt. Na paar happen ( vd overigens heerlijke kip) eet je het papier ook mee. Uiteraard aan bediening deze feedback gegeven; had ze al vaker gehoord.
Zonde!
Daarnaast klein beetje rode kool salade en wedge van sla in ook papieren bakjes op zelfde die blad.
Uitstraling van goedkope snackbar dus: niet meer doen!
Griekse salade was zielig beetje sla met wat toppings. Op emaille schaaltje ook goedkope uitstraling. Schaaltje wel handig om onze kip op te eten zonder papier...
Koffie na was verbrand. Na feedback voor thee gekozen. Bleef wel op de rekening staan.
Teleurgesteld weer door de bbq walm het pand verlaten.
Buiten de heerlijke kip, helaas geen aanrader.

Larissa M, Public Relations Manager van Jamie Oliver's Diner, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2018

Beste Mir V.,

Bedankt voor uw feedback. Ik zal deze intern door communiceren. Fijn te horen dat de kip zelf wel naar wens was.We zijn op zoek naar een juiste oplossing voor het waxpapier onder de kip, echter moeten we tot die tijd helaas wel de brand standaard aanhouden. Ik zal de feedback over het servies aan het team communiceren, al hoort het dienblad en het emaille servies wel bij het concept van een diner.
Er is inderdaad iets mis met onze afzuigkap, hier zijn we mee bezig. Excuses voor de rook, dit wordt zo spoedig mogelijk verholpen.

9 april 2018 beoordeeld

Gisteren voor de 2e keer langs geweest. De eerste keer een hamburger en enkele voorafjes genomen. Voorafjes waren wel oke, de hamburger middelmatig. Maar alles aan de hoge prijs. Gisteren een teleurstellende Caesar salade gehad. Enkele blaadjes sla met saus en iets wat croutons moest voorstellen. Voor kip of bacon moet je extra betalen. Ook nu een veel te hoge prijs (14 euro) voor matige kwaliteit en kleine portie (en dit was de grote salade). Frietjes waren lauw warm en ook weer kleine porties. Helaas, ik kom niet meer terug. Zeker in Rotterdam kun je betere hamburgers krijgen voor een veel lagere prijs.

Larissa M, Public Relations Manager van Jamie Oliver's Diner, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Beste Luis S.,

Bedankt voor de feedback. Ik zal uw feedback omtrent de portie van de salada meenemen voor onze toekomstige aanpassingen aan de kaart. Uiteraard erg jammer te lezen dat u de prijs aan de hoge kant vindt.
We gebruiken bij Jamie Oliver's Diner uitsluitend biologisch en eerlijke producten, denk aan scharrelkip en eieren, biologisch vlees van boerderijen dicht in de buurt van Rotterdam en biologisch fruit en groente. Voor deze biologische en eerlijke producten betaald u dan ook wat meer dan bij een andere zaak.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een geweldige ervaring bij Jamie Oliver in York stond deze als volgende op de lijst. Ondanks het vriendelijke personeel en de goede ontvangst viel het eten ons achteraf toch tegen.
Drie halve kippen eenmaal spareribs en een hamburger.
Ik was de eigenaar van de Hamburger die was goed te eten. Helaas met lauwe frietjes. De rest van de gerechten was door de pittige kruiden voor iedereen te heet. Ook waren de frietjes lauwwarm
Maar door het overmatig gebruik van de kruiden smaakte alles hetzelfde. Heet!
Vooral mijn tafelgenoten hadden hier last van. Op de kaart stond dat er salade wordt bijgeserveerd maar dat is wel echt een overstatement. Minisccuul Klein bakje.
Ook is de prijs kwaliteit verhouding Norton balans.
Al met al was de verwachting hoog gespannen en kon deze Jamie Oliver hier niet aan voldoen.

Beste Vincent V.,

Bedankt voor uw feedback. Jammer te lezen dat uw verwachtingen niet zijn waar gemaakt door de kruiden en prijs/kwaliteit verhouding.
Ik zal de feedback omtrent de kruiden door communiceren aan de keuken, wellicht kunnen we dit meenemen in toekomstige veranderingen.
Ik vind het erg jammer te lezen dat New York zo bevallen is en dat de Jamie Oliver's Diner dan toch niet helemaal naar wens was. Daarin wil ik u graag persoonlijk spreken, zodat we wellicht uw ervaring toch positief kunnen bijstellen.

Zou ik u mogen vragen om mij een mailtje te sturen naar floor.rotterdam@jamieoliversdiner.nl, zodat ik u persoonlijk kan spreken.

Reizigers die Jamie Oliver's Diner bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Jamie Oliver's Diner geweest? Deel je ervaringen!