Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

Manieren om DoctorWatsons Rotterdam te ontdekken
vanaf € 160,00
Meer info
Beoordeeld op 15 juli 2019

Samen met mijn familie heb ik La Résidence, de moeilijkste escaperoom gedaan. Het was een zeer uitdagende escape room met leuke afwisselende puzzels, alle puzzels zijn anders. Het verhaal is heel goed verwerkt in de locatie en in de kamer ook, hierdoor kom je helemaal in de sfeer die ze willen creëren. De ontvangst was goed met wat te drinken en je kan er ook nog voor kiezen om achteraf nog een drankje te doen. Deze escape room is echt een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
timov428, Eigenaar van DoctorWatsons Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Thnx and keep The secret.

Kind regards,

DW

Beoordeeld op 22 juni 2019

Wat een geweldige escape room, super beleving! We werden in de eerste instantie goed en warm ontvangen met een lekker kopje koffie. Alles werd vervolgens goed uitgelegd. Goed verhaal met een mooie introductie waardoor je eigenlijk meteen de escape room in wil! We hebben met een groepje de La Résidence gedaan en het was zeker een uitdaging en heel spannend. Het gehele gebouw heeft een goede sfeer en zeker ook de kamer zag er mooi en historisch uit. Ik kreeg het gevoel dat elk hoekje zijn eigen verhaal heeft. Wij gaan in de toekomst zeker de tweede kamer beleven. Deze Escape Room staat voor mij zeker op nummer één

Datum van activiteit: juni 2019
timov428, Eigenaar van DoctorWatsons Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2019

Thnx

Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Hele toffe escaperoom met uitdagende puzzels en gelukkig zonder de vele cijferslotpuzzels. Mooi historisch thema en op een unieke locatie. Heel vriendelijk personeel

Datum van activiteit: mei 2019
timov428, Eigenaar van DoctorWatsons Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2019

Thnx keep The secret!

Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Erg leuke kamer, er is goed nagedacht over de puzzels. Redelijk moeilijk en leuk praktisch. Sfeer ook leuk, zeker de ontvangst ruimte, die was een soort ondergrondse kelder bar onder een kerk. Verhaal ook goed verweven met de lokale geschiedenis! Aanrader

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Super leuke unieke escaperoom, heeft leuke uitdagende spellen met een spannend einde. Hele mooie ruimtes in een historisch thema. Heel leuk voor een uitje met vrienden.

Datum van activiteit: april 2019
timov428, Eigenaar van DoctorWatsons Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Thnx for your visit!