Beoordeeld op 14 april 2019

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

We zijn goed ontvangen, hadden een heerlijke goede douche en prima ontbijt. Een hotel dat ontzorgt, 's avonds slapen en de volgende ochtend binnen 10 minuten op de luchthaven. Dit gaan we zeker vaker doen!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019

Algemeen goed, vriendelijke service en goede hygiëne. Mooi verzorgd ontbijt. Klein minpunt, parking zou goedkoper mogen zijn, of gratis gedurende short stay. Locatie is goedgelegen naar centrum toe maar ook naar andere aangelegenheden.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 9 september 2018

Gastvrije ontvangst. Omdat de eerder die dag gemaakte reservering niet meteen gevonden kon worden in het computersysteem, kregen we een gratis ontbijt aangebonden.De kamer is basic, maar heeft een uitstekend bed. Bovendien is het 5 minuten lopen van de vertrekhal.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018

Een zeer net hotel, echt op slechts een paar honderd meter gelegen van het luchthaventje.
Nette inrichting, uitmuntende service! Bij inchecken vroeg ik naar een kamer met kinderbed. De zeer vriendelijke man aan de balie heeft wat zitten jongleren met kamers en alles was in een mum van tijd geregeld. Toen ik terug binnen kwam om nog even een kleine pitstop te maken met mijn gezin alvorens de stad in te trekken bleek dat het kinderbedje zoek was. Maar er werd voor een oplossing gezorgd vertelde de jongeheer me. En zowaar, bij intrekken van de kamer 's avonds stond er zeer keurig een kinderbedje opgesteld. Waren ze dit nog gaan kopen zo blijkt!
De man aan de balie was zeer behulpzaam met het geven van tips en tricks om het bezoek aan Rotterdam zo aangenaam mogelijk te maken. Welke bus, waar uitstappen, welke straten zijn het leukst, waar kijken voor lekker eten en restaurants, wat moet je zeker doen... Zeer geduldig en professionalisme uitgevoerd! Topklasse.
Zelf in de toeristische sector werkend, weet ik wat een toerist zoekt, en deze man bracht het allemaal zonder problemen! Ik kan helaas maar 5 sterren geven voor de service, maar dit is dubbel en dik verdiend !

Datum van verblijf: juli 2018