“Gezellig restaurant met lekker eten”
Beoordeling van Just Restaurant

Just Restaurant
Een tafel reserveren
di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 42 van 1.462 Restaurants in Rotterdam
4 weken geleden beoordeeld

Gezellig restaurant met lekker eten.
Eerste indruk van het restaurant zelf was dat het erg klein en krap leek.
Maar wanneer je zit valt het reuze mee. We waren hier vanwege de AH restaurant actie.
Personeel was netjes, vriendelijk en behulpzaam.
Bij iedere gang werd er netjes wat uitgelegd over het gerecht.

Datum van bezoek: juni 2019

4 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Hartelijk ontvangen en tijdens bezoek behulpzaam en gezellig. Het eten was verrassend en erg lekker! Zeker een aanrader om lekker te eten en je te laten verassen.

8 september 2019 beoordeeld

Ontvangen door de gastheer die kosten nog moeite bespaart om zijn gasten persoonlijke aandacht te geven.
Gekozen voor het vijf-gangen diner, hierbij diverse gerechten voorgeschoteld gekregen die mij (vanwege de bereidingswijze) direct aan Curaçao deden denken. De gangen zijn op elkaar afgestemd maar hebben ieder hun eigen karakter die aangenaam doet verrassen. De begeleidende wijnen maakten het gastronimischerwijs helemaal af.

Een gezellige avond gehad, wij hebben genoten van de caribische invloeden in combinatie met de Rotterdamse mentaliteit.

Wij gaan zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019
justrotterdammanager, Manager van Just Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Bedankt voor de mooie woorden, we vinden het leuk dat je ons restaurant zo positief ervaren hebt tijdens de eerste kennismaking!

We zien je graag snel weer terugkeren, dan zorgen wij ervoor dat het weer zo gezellig wordt als afgelopen week!

Groetjes,

Team just

8 september 2019 beoordeeld

Heel fijn restaurant! Het personeel is erg vriendelijk, en ook het eten was lekker. Door invloeden vanuit de Caraïbische keuken door te voeren in de gerechten, was ik bij ieder gerecht positief verrast. Echt een aanrader!

25 augustus 2019 beoordeeld

We waren bij Just met de actie van AH. Op zich was het eten ok, maar eigenlijk niet heel bijzonder. In elk geval niet wat ik ervan verwacht had. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar (?). De bediening en toelichting bij de gerechten liet wat meer te wensen over. We bestelden brood en water vooraf, maar deze kwamen pas na extra navragen. Op het eind klopte de rekening niet (te veel water en menu nog berekend). Dit werd wel snel gecorrigeerd. Misschien was het te druk die avond, maar ik vond het al met al tegenvallen.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Just Restaurant bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Just Restaurant geweest? Deel je ervaringen!